نوآوری ناب: نحوه مقابله با توسعه محصول به روشی ناب و کارآمد

عکس پروفایل نویسنده

امروزه ، بسیار نازک و کارآمد نگه داشتن فرآیند تولید محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین تعیین هدف مشخص هر مرحله مفید است. این امر باعث می شود که کل فرآیند هدف گرا ، ساختار یافته و کارآمد باشد.

فرآیند تولید ناب محصول را می توان به 5 مرحله تقسیم کرد: ایده پردازی ، اثبات مفهوم ، نمونه سازی سریع ، MVP و رواج محصول. هر یک از این مراحل برای دستیابی به یک فرآیند ساخت محصول و ساختاریافته ضروری است. پیچیدگی و مدت زمان هر مرحله به محصول خاص بستگی دارد و به طور کلی قابل ارزیابی نیست.

با این وجود ، تنظیم تمرکز صحیح خصوصاً در فازهای اول اهمیت دارد. در غیر این صورت ، شما در معرض سرمایه گذاری زمان و منابع زیادی در محصولی هستید که به طور بالقوه تقاضای بازار ندارد.

این مقاله به شما یک نمای کلی از اهداف مربوطه و مهمترین مراحل هر مرحله در فرآیند تولید محصول می دهد.

فاز 1: ایده

اولین مرحله از فرآیند تولید محصول ایده است.

عامل اصلی نوآوری در فن آوری پیشرفته ، کاربر محوری است و در مرحله اول نیز این تمرکز اصلی است. زیرا هیچ کس نمی خواهد محصولی بسازد که در واقع مورد قبول کاربران قرار نگیرد. بنابراین هدف شناسایی نقاط درد و نیازهای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  [Announcement] ArchEthic Mainnet اکنون زنده است!