Debashish Acharya یک رهبر رویایی است که به پیشبرد ارائه خدمات از طریق هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) اختصاص دارد. دباشیش با 19 سال تجربه در حوزه منابع انسانی و فناوری اطلاعات، نقشی محوری در نوسازی عملیات جهانی ایفا کرده است. بهعنوان مدیر منابع انسانی ServiceNow، او در پیادهسازی سیستمهایی که تجارب کارکنان را افزایش میدهند و بهرهوری عملیاتی را از طریق فناوری افزایش میدهند، نقش اساسی داشته است.
تخصص دباشیش در پذیرش استراتژیک فناوریهایی مانند هوش مصنوعی، الگوریتمهای یادگیری ماشین، رباتهای گفتگو، گپ عامل و جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی میدرخشد. تحت هدایت او، این نوآوریها از مفاهیم نظری به راهحلهای عملی، سادهسازی جریانهای کاری و حمایت از نیروی کار متنوع جهانی تبدیل شدهاند. برای مثال، اجرای قابلیتهای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی، بازیابی اطلاعات را بهطور قابلتوجهی بهینه کرده و کارایی و تجربه کاربر را در پلتفرمهای مختلف بهبود میبخشد.
تعهد او به ارتقای فن آوری با چشم انداز تعالی عملیاتی و خدمات برتر کارکنان همسو است. Debashish بهبود مستمر را تقویت می کند، فرهنگ پیشرفت و سازگاری را در خود جای می دهد که باعث موفقیت سازمانی می شود.
پیاده سازی و گسترش هوش مصنوعی مولد
Debashish Acharya یکی از مدافعان کلیدی Generative…