نمای کلی هوش مصنوعی تغییرات گسترده در نتایج جستجو را نشان می دهد

پلتفرم SEO Enterprise BrightEdge نتایج را در مورد روندهای جستجوی هوش مصنوعی فعلی منتشر کرد ، نشان می دهد که نمای کلی Google AI (AIO) حضور خود را تا 100 ٪ در نمایش داده های جستجوی پیچیده گسترش داده است. این تغییرات حاکی از افزایش اعتماد به نفس در هوش مصنوعی برای جستجو است ، با نشانه هایی مبنی بر اینکه گوگل به تطبیق و دقت بیشتری در آگاهی از زمینه برای تطبیق نمایش داده شدگان با پاسخ ها ، به ویژه در رابطه با روش محتوا ، متکی است.

داده ها نشان می دهد که نمای کلی AI (AIO) از نشان دادن پاسخ های سبک قطعه قطعه قطعه شده و قادر به دستیابی به پرس و جوهای جستجوی پیچیده و پیچیده تکامل یافته است. غذای آماده این است که Google با توانایی AI در پاسخ دادن به پاسخ های دقیق برای پرس و جوهای طولانی تر ، به طور فزاینده ای راحت است و این روندی است که ممکن است در حال افزایش باشد.

حضور Google AIO در حال رشد است

Google همچنان اعتماد به نفس خود را به ویژگی های جستجوی اجمالی AI (AIO) خود نشان می دهد زیرا BrightEdge کشف کرده است که عبارات کلمات کلیدی بیشتری در حال حاضر پاسخ های AI را نسبت به هر نقطه ای از زمان نمایش سال گذشته به وجود می آورد.

25 ٪ از پرس و جوهای جستجو با استفاده از 8 کلمه یا بیشتر نمایش های کلی AI (AIO) را نشان می دهد ، که یک روند صعودی واضح است که نشان می دهد گوگل همچنان به دقت در صحت AIO ادامه می دهد و بهتر می تواند نمایش داده های جستجوی فزاینده ای را انجام دهد.

یک نمودار نشان می دهد که چگونه کلمات کلیدی با 8 ، 9 و 10 کلمه به طور فزاینده ای نشان می دهد نمای کلی هوش مصنوعی

نمودار نمودار رشد کلی AI

نمای کلی هوش مصنوعی تغییرات گسترده در نتایج جستجو را نشان می دهد

عبارات کلمات کلیدی با کمتر از چهار کلمه همچنان نشان دهنده افزایش فزاینده AIO است اما رشد در کلمات کلیدی دقیق تر طولانی تر به طور قابل توجهی سریعتر در حال رشد است.

تصویر نشان می دهد درصد کلمات کلیدی با نمای کلی Google AI

تغییر در الگوهای AIO: سود مارک های معتبر

BrightEdge داده های اضافی را ارائه می دهد که به دسته های موضوعی خاصی می پردازد ، و نشان می دهد که چگونه نمایش داده ها برای برخی از موضوعات تلفیقی برای پاسخ از سایت های بزرگ برند.

به عنوان مثال ، در گروه مراقبت های بهداشتی که دقت و اعتماد به نفس مهم است Google به طور فزاینده ای نتایج جستجو را از تعداد معدودی از وب سایت ها نشان می دهد. محتوای مراکز تحقیقاتی معتبر پزشکی 72 ٪ از پاسخ های کلی هوش مصنوعی را تشکیل می دهد ، که این افزایش از 54 ٪ از کل نمایش داده ها در ابتدای ژانویه است.

15-22 ٪ از نمایش داده های جستجوی فناوری B2B از پنج شرکت برتر فناوری مانند آمازون ، IBM و مایکروسافت گرفته شده است.

خصوصیات پاسخهای AIO

داده های BrightEdge نشان می دهد که پاسخ های AIO از الگوهای خاصی پیروی می کنند که ویژگی هایی را نشان می دهد که Google احساس می کند محتوا را مرتبط تر می کند.

  • برتری در مرحله به مرحله و نحوه پاسخ (اطلاعات سلسله مراتبی ساختاری)
  • ارتباط دقیق در زمان واقعی را نشان می دهد
  • پاسخ ها به سمت راهنمایی های عمومی تکیه می دهند

نمایش داده های جستجوی آموزشی

برای پرس و جوهای آموزشی AIO اولویت را نسبت به پاسخ های مختصر با ارائه بصری تمیز نشان می دهد. در مثال زیر Google در حال مخفی کردن محتوا است که دارای اطلاعات اضافی است که به سؤالات اضافی فراتر از پرس و جو اصلی پاسخ می دهد. این ممکن است مربوط به حق ثبت اختراع Google باشد که مربوط به پیش بینی اطلاعات اضافی است که کاربر پس از دریافت پاسخ به پرس و جو اصلی خود ، به آن علاقه مند خواهد شد.

AIO نشان دادن اطلاعات کسب و کار رتبه بندی شده

تغییر در استنادهای یوتیوب

یک الگوی جالب که توسط BrightEdge انتخاب شده است این است که آموزش های فنی YouTube در AIO 40 ٪ افزایش یافته است در حالی که نمایش داده شدگان مربوط به سلامت که نشان می دهد فیلم های YouTube 31 ٪ رو به پایین هستند.

مورد توجه ویژه این است که نمایش داده های جستجوی حجم بالا (100K+ حجم جستجو) که باعث افزایش محتوای YouTube می شود ، 18.7 ٪ کاهش یافته است. این ممکن است نشان دهنده تغییر در نیازهای کاربر و توانایی Google در شناسایی آن زمینه و درک این باشد که با محتوای ویدیویی به خوبی ارائه نشده است.

این بدان معنی است که فکر کردن در مورد آگاهی از زمینه ، مناسب بودن محتوا به پرس و جو ، به طور فزاینده ای مهم است. سؤالی که باید بپرسید این است که چه نوع محتوا به بهترین وجه در زمینه زمینه و گسترش آن پاسخ در بین تصاویر ، صدا ، فیلم و متن به بهترین وجه ارائه می شود ، سپس در آن قالب ها از نظر نحوه ، زباله داده ، آموزنده و غیره فکر می کنند.

BrightEdge مشاهده می کند:

“جالب ترین الگوی:
نمای کلی هوش مصنوعی در حال توسعه مدلهای پیشرفته و استناد به متن است. در حالی که استنادهای YouTube برای نمایش داده های بهداشتی (به عنوان مثال “علائم” ، “رژیم غذایی”) رو به کاهش است ، اما آنها برای محتوای فنی در حال افزایش هستند و از 2.0 ٪ به 2.8 ٪ استنادها در این گروه می روند.

توجه کنید:

1. زمینه پادشاه است – محتوای ویدیویی تمرکز در جایی که در حال افزایش است (آموزش های فنی ، DIY) و محور متن برای موضوعاتی که اقتدار سنتی ترجیح داده می شود (سلامت ، امور مالی)
2. الگوی صنعت خود را مطابقت دهید-در بخش هایی با اقتدار توزیع شده (مانند فناوری B2B با 15-22 ٪ در هر منبع) ، بر استناد مستقیم تمرکز کنید. در فضاهای تلفیقی (مانند مراقبت های بهداشتی در 72 ٪ نهادی) ،

شریک با مقامات مستقر

3. نظارت را به طور فعال – با تغییر الگوهای استناد به طور چشمگیری در یک ماه ، نظارت هفتگی فضای شما برای تعیین فرصت های جدید قبل از رقبا بسیار مهم است. “

پیشخدمت

راهی برای درک داده ها این است که به نظر می رسد که نمای کلی Google AI به طور فزاینده ای به ادعای محتوا تکیه می کند زیرا سهام با پرس و جوهای جستجوی پیچیده تر می شود.

اقتدار بودن فقط مربوط به یک برند بزرگ نیست ، بلکه ممکن است مربوط به این باشد که صرفاً برای مخاطبان اینترنت به عنوان یک منبع برای یک موضوع خاص معنی داشته باشد. اعتماد به نفس و سایر عوامل مرتبط با آن مهم است و این هیچ ارتباطی با فعالیتهای سئو سطحی مانند نویسنده BIOS و غیره ندارد.

داده ها را بخوانید:
چگونه غول های AI در منظره جستجو قلمرو مشخصی را حک می کنند

Source link