نمایان شدن Google AI Overviews کاهش می‌یابد، فقط برای 15٪ از جستجوها نشان داده می‌شود

بر اساس یک تحلیل جدید، مرورهای هوش مصنوعی گوگل اکنون در کمتر از 15 درصد مواقع ظاهر می شود.

قطره. در اینجا یک اسکرین شات داده ها را نشان می دهد:

گوگل مرورهای AI در جستجو را کاهش می دهد

این داده ها توسط پلتفرم سئوی سازمانی BrightEdge و تجزیه کننده مولد BrightEdge آن با Search Engine Land به اشتراک گذاشته شد که از اواخر سال گذشته بررسی های SGE و AI را ردیابی و نظارت می کند.

مرورهای هوش مصنوعی و سایر ویژگی‌های جستجوی Google. زمانی که کوئری‌ها دارای یک قطعه برجسته هستند، بررسی‌های AI 195٪ بیشتر ظاهر می‌شوند. پرس‌و‌جوهای مبتنی بر سؤال نیز احتمالاً دارای نمای کلی هوش مصنوعی هستند.

  • AIO در هنگام وجود پیوندهای سایت و در جستجوهای محلی کمتر نشان داده می شود.
گوگل نمای کلی هوش مصنوعی را نشان می دهدگوگل نمای کلی هوش مصنوعی را نشان می دهد

مروری بر هوش مصنوعی بر اساس صنعت بررسی‌های AI گوگل اغلب در بخش مراقبت‌های بهداشتی (63%) ظاهر می‌شود که از 76% در ژانویه کاهش یافته است. مرورهای هوش مصنوعی در کمتر از 1٪ مواقع برای رستوران ها (از 36٪ در ژانویه) و سفر (از 30٪ در ژانویه کاهش یافته است).

مروری بر هوش مصنوعی توسط صنعت می 2024مروری بر هوش مصنوعی توسط صنعت می 2024

پیش بینی و پاسخ به سوالات بعدی. BrightEdge گفت که گوگل همپوشانی بین استنادات هوش مصنوعی و نتایج جستجوی کلاسیک را کاهش داده است. این بدان معناست که گوگل کمتر پاسخ های یکسانی را در دو نوع نتیجه به کاربران نشان می دهد.

همچنین، برای پرس و جوهای مبتنی بر هدف «چه»، «کجا» و «چگونه»، Google اکنون بیشتر موارد زیر را انجام می دهد:

  • انجام دومین، سومین و چهارمین جستجو برای کاربران (همانطور که گوگل در I/O بیان کرد، «اجازه دهید Google جستجوی شما را انجام دهد»).
  • پیش‌بینی سؤالات بعدی و نشان دادن آن‌ها به جستجوگران قبل از سؤال.

جستجو و شتاب هوش مصنوعی. جیم یو، بنیانگذار و مدیر اجرایی BrightEdge، گفت، علیرغم کاهش مرورهای کلی هوش مصنوعی، هوش مصنوعی در جستجو یک تغییر اجتناب ناپذیر است و با ادامه آزمایش، همه چیز به طور تصاعدی بهتر و مفیدتر می شود:

  • این امر اجتناب ناپذیر است که رابطه بین هوش مصنوعی و جستجو تسریع شود. ما باید بپذیریم که در حال حاضر برخی چیزها را اشتباه می‌کند، اما آگاه باشیم که چندین چیز را تنظیم می‌کند – کیفیت جستجو، جریان ترافیک در اکوسیستم خود، و کسب درآمد (تبلیغات). با گذشت زمان به طور تصاعدی بهتر خواهد شد.»

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودویندنی گودوین

دنی گودوین از سال 2022 سردبیر موتور جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند.

گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می‌نویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (از سال 2017 تا 2022)، مدیر مدیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر Search بوده است. ساعت موتور (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.

Source link