نقش داده های مصنوعی در آینده هوش مصنوعی

عکس پروفایل نویسنده

@سدی ویلیامسونسدی ویلیامسون

در حال توسعه راه حل های بلاکچین از قبل که هوا خنک باشد و من در اوکلند ، نیوزیلند هستم

با پیشرفت فناوری ، کاربردهای AI و ML به طور فزاینده ای برای پیشبرد رقابت از کسب و کارها در حال تبدیل شدن به محوری هستند. به زودی زمان فرا خواهد رسید که مشاغلی که از هوش مصنوعی در مراحل تصمیم گیری خود استفاده نمی کند ، در سرما خود را پیدا خواهد کرد. در حالی که هوش مصنوعی پتانسیل زیادی را در خود نگه می دارد ، این فناوری هنوز نوپا و مستعد خطا است.

یک دلیل بزرگ برای این مسئله به اصطلاح “شروع سرد” است. الگوریتم های ML متکی به داده های تاریخی هستند که به آنها داده می شود ، بنابراین آنها می توانند در پیش بینی الگوهای داده های آینده یاد بگیرند و بهتر و بهتر شوند.

چالش در اینجا این است که اکثر شرکت ها فاقد داده های مربوطه کافی برای تغذیه الگوریتم ها هستند. داده هایی که آنها در اختیار دارند یا بی نظم هستند و یا در مقابل تغییر سریع شیوه های رفتاری کاربرد چندانی ندارند.

این تشبیه را بخاطر مجوز مهندسی ML ریکو مینل در نظر بگیرید: «تصور کنید عضوی جدید در Netflix ثبت نام می کند. در این مرحله ، شرکت چیزی درباره تنظیمات اعضای جدید نمی داند. چگونه شرکت با ارائه توصیه های عالی او را درگیر خود می کند؟ “

Netflix میلیون ها تعامل کاربر گذشته دارد که وقتی الگوریتم های آن پیشنهاداتی را برای اعضای مخاطب تازه وارد شده ارائه می دهد ، به آنها تکیه کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>