خدمات مشتری فقط پاسخگویی به تماس ها و ایمیل ها نیست. ستون فقرات موفقیت مدیریت کسب و کار است. با استفاده از استارت آپ ها در شرکت های بزرگ، معامله خوب با مشتری باعث رشد و در عین حال ایجاد وفاداری و یک برند قوی تر می شود.
هرچه بهتر آنها را بشناسید و نیازهایشان را برآورده کنید، موفق تر می شوید. استفاده از ارتباطات مثبت/گرم و کلمات مودبانه مانند “از شکیبایی شما متشکرم” یک محیط قابل اعتماد/احترام ایجاد می کند. بیایید لحظه ای به این نکته توجه کنیم که چرا خدمات مشتری در مدیریت کسب و کار بسیار مهم است و چرا درک رفتارهای مشتری بسیار ضروری است.
اهمیت خدمات مشتری در مدیریت بازرگانی
افزایش تجربه مشتری
خدمات مشتری تجربه مشتری را به طور کلی تعیین می کند. اگر خوشحالی، برمی گردی. وقتی کسبوکارها بهموقع به نگرانیها رسیدگی میکنند، اعتماد ایجاد میکنند. مشتریان می خواهند که با آنها همدلانه و با احترام رفتار شود. شما باید از کلمات مثبت در صحبت کردن استفاده کنید زیرا به وفاداری کمک می کند.
ایجاد شهرت برند قوی تر
دهان به دهان قدرتمند است. مشتریان راضی دهان به دهان ایجاد می کنند. این امر شهرت یک کسب و کار را بهبود می بخشد و در طولانی مدت به آن ارزش می بخشد. ایجاد سرقفلی یک سرمایه گذاری بلندمدت بر روی ارزش های اصلی است که تنها با قوی…