نظرسنجی WooCommerce بینش هایی را در مورد استراتژی هایی که خرده فروشان آنلاین برای آماده شدن برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری (BFCM) استفاده می کنند و اینکه چرا فعال بودن مهم است، ارائه می دهد.
فروش آنلاین مهمترین کانال فروش است
یکی از نکات مهم این نظرسنجی این است که 76 درصد از پاسخ دهندگان تأیید کردند که فروش آنلاین آنها کانال درآمد اولیه در طول تعطیلات است و اهمیت یک وب سایت با کارایی بالا که برای فروش بهینه شده است را برجسته می کند.
46 درصد از فروشگاه ها پاسخ دادند که تا 30 درصد از حجم فروش سالانه آنها در ترکیبی از دوره BFCM و تعطیلات اتفاق می افتد، در حالی که 24 درصد پاسخ دادند که بیش از 30 درصد از فروش در آن دوره اتفاق افتاده است. 8٪ از فروشگاه ها گزارش دادند که بیش از 50٪ در طول BFCM و فصل تعطیلات به حساب می آمدند.
تاجران برتر زودتر آماده می شوند
جالب توجه است، تقریباً 20٪ برای BFCM سه تا بیش از شش ماه زودتر آماده می شوند، اگرچه بیشتر بازرگانان تمایل دارند نزدیک به فصل تعطیلات آماده شوند. فروشگاههای آنلاین با درآمد 250 هزار دلار یا بیشتر، 12 درصد بیشتر از قبل آماده میشوند و 34 درصد از 3 تا 6 ماه قبل آماده میشوند.
این خلاصه نحوه آماده سازی بازرگانان اولیه است:
- 26 درصد از 1 تا 4 هفته قبل آماده می شوند
- 27 درصد از 1 تا 3 ماه آینده آماده می شوند
- 13 درصد از 3 تا 6 ماه آینده آماده شدند
- 4% 6+ ماه آینده آماده می شوند
استراتژی هایی که بازرگانان برای استفاده از آنها برنامه ریزی می کنند
بسیاری از تجار آنلاین در حال برنامه ریزی برای یک فصل تعطیلات قوی هستند، به طوری که 26٪ از فروشگاه ها موجودی را به عنوان بخش اصلی استراتژی خود افزایش می دهند.
استراتژی های برتر گزارش شده توسط بازرگانان عبارتند از:
- موجودی را افزایش دهید
- بازاریابی
- تبلیغات
- بهینه سازی وب سایت
29 درصد از تجار گزارش دادند که ارتباط با ایمیل موثرترین کانال بازاریابی آنهاست. کانال بعدی بازاریابی برتر جستجوی ارگانیک با 25٪ است. بازاریابی محتوا 6 درصد گزارش شده است و تعادل در تبلیغات اجتماعی و جستجو است.
34٪ از بازرگانان قصد دارند استراتژی های خود را به روش های زیر تغییر دهند:
- 26٪ محصولات جدید اضافه خواهند کرد.
- 24 درصد در حال بهبود بازاریابی هستند.
- 16 درصد در حال بهبود وب سایت هستند.
- 10٪ بر فروش زودهنگام تمرکز می کنند.
- 9 درصد تخفیف های ویژه ارائه می دهند.
تغییرات در تعامل با مشتری، رسانه های اجتماعی و مدیریت موجودی فهرست تغییرات را تکمیل می کند.
غذای آماده:
مهم است بدانید که سایر تجار برای آماده شدن برای فصل خرید رقابتی BFCM چه کاری انجام میدهند و مطمئن شوید که شما یا مشتریانتان همه فرصتهای موجود را در نظر میگیرید تا سهم بیشتری از فروش را به خود اختصاص دهید و به دلیل کمبود کالا چیزی را پشت سر نگذارید. برنامه ریزی
گزارش WooCommerce را بخوانید:
ترندهای جمعه سیاه ووکامرس
تصویر ویژه توسط Shutterstock/Red Vector