نزدیکی عاملی برای رتبه بندی تبلیغات خدمات محلی نیست

گوگل تصریح کرده است که نزدیکی یک کسب و کار به جستجوگر عامل اصلی در نحوه رتبه بندی تبلیغات خدمات محلی نیست.

این تغییر منعکس کننده درک در حال تکامل Google از آنچه مربوط به کاربرانی است که برای ارائه دهندگان خدمات محلی جستجو می کنند.

کریس بارنارد، تحلیلگر سئوی محلی در Sterling Sky، بحث را با اشاره به به روز رسانی مقاله مرکز راهنمای گوگل آغاز کرد.

در یک اسکرین شات، او تاکید می کند که گوگل بخشی را حذف کرده است که می گوید نزدیکی عاملی در رتبه بندی تبلیغات جستجوی محلی است.

جینی ماروین، رابط تبلیغات گوگل، برای شفاف سازی این تغییر پاسخ داد.

ماروین در بیانیه ای گفت:

رتبه بندی LSA در طول زمان تکامل یافته است زیرا ما آموخته ایم که چه چیزی برای مصرف کنندگان و تبلیغ کنندگان بهترین کار را انجام می دهد. ما دیده‌ایم که نزدیکی به محل کسب‌وکار اغلب یک شاخص کلیدی مرتبط بودن نیست.

به عنوان مثال، موقعیت فیزیکی یک کسب و کار نظافت منزل برای مشتریان بالقوه اهمیت کمتری دارد تا اینکه آیا خانه آنها در منطقه خدمات کسب و کار واقع شده است.

ماروین تأیید کرد که این یک تغییر ناگهانی نبوده، بلکه یک به‌روزرسانی برای «انعکاس دقیق‌تر این ملاحظات رتبه‌بندی» بر اساس آموخته‌های Google است.

مقاله به روز شده اکنون بیان می کند که عوامل مرتبط با مکان عبارتند از:

“… زمینه جستجوی مشتری … خدمات یا شغلی که مشتری در جستجوی آن است، زمان جستجو، مکان و سایر ویژگی ها.”

نزدیکی هنوز یک عامل برای مناطق خدماتی است

Google خط‌مشی‌هایی را حفظ می‌کند که از ارائه‌دهندگان خدمات می‌خواهد هدف‌گذاری تبلیغات خود را به مناطقی محدود کنند که می‌توانند از مکان‌های کسب‌وکارشان خدمات ارائه دهند.

همانطور که ماروین نقل می کند، سیاست های پلت فرم خدمات محلی گوگل بیان می کند:

“خدمات محلی تلاش می کند تا مصرف کنندگان را با ارائه دهندگان خدمات محلی مرتبط کند. هدف قرار دادن تبلیغات خود در مناطقی که از موقعیت مکانی کسب و کار شما دور هستند و/یا نمی توانید به طور منطقی به آنها خدمات دهید، تجربه ای منفی و بالقوه گیج کننده برای مصرف کنندگان ایجاد می کند.

چرا SEJ اهمیت می دهد

گوگل با بی‌توجهی به نزدیکی، به الگوریتم‌های تبلیغاتی خود انعطاف‌پذیری می‌دهد تا مرتبط‌ترین و تواناترین ارائه‌دهندگان را نشان دهد.

این به نتایج اجازه می‌دهد تا با هدف کاربر بهتر مطابقت داشته باشند و جستجوگران را با شرکت‌هایی که می‌توانند به طور واقع بینانه موقعیت مکانی خود را ارائه دهند مرتبط کند.


سوالات متداول

کسب و کارها در پاسخ به تغییر فاکتورهای رتبه بندی تبلیغات خدمات محلی چه باید بکنند؟

با تغییرات اخیر در نحوه رتبه‌بندی تبلیغات خدمات محلی Google، کسب‌وکارها باید مناطق خدمات فهرست‌شده برای آگهی‌هایشان را به‌روزرسانی کنند تا مناطقی را که می‌توانند به‌طور واقع‌بینانه ارائه دهند، منعکس کنند. باید مناطق خدمات را با آنچه در نمایه کسب و کار Google شما فهرست شده است مطابقت دهید.

شرکت‌ها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که اطلاعات ارائه‌شده خدمات و در دسترس بودن آنها به‌روز است، زیرا اینها عوامل کلیدی دیگری هستند که بر میزان رتبه‌بندی و نمایش تبلیغات خدمات محلی آنها برای جستجوهای محلی مرتبط تأثیر می‌گذارند.

چرا درک تغییرات در رتبه بندی تبلیغات خدمات محلی برای بازاریابان مهم است؟

این تغییرات بر نحوه انطباق کسب‌وکارها با مشتریان بالقوه تأثیر می‌گذارد. Google دیگر هنگام رتبه‌بندی تبلیغات خدمات محلی، نزدیکی را در اولویت قرار نمی‌دهد. در عوض، بیشتر بر سایر عوامل مرتبط تمرکز دارد.

درک این تغییر به کسب و کارها اجازه می دهد تا استراتژی های تبلیغات خدمات محلی خود را به روز کنند. با بهینه سازی اولویت های جدید گوگل، شرکت ها می توانند تبلیغات خود را در مقابل مخاطبان مناسب قرار دهند.

آیا یک کسب و کار همچنان می تواند مناطق دور از مکان خود را با تبلیغات خدمات محلی هدف قرار دهد؟

نه، گوگل به کسب و کارها اجازه نمی دهد مناطقی را هدف قرار دهند که نمی توانند به طور واقع بینانه خدمات رسانی کنند.

این برای جلوگیری از همسان سازی مشتریان با ارائه دهندگانی است که برای کمک به آنها بسیار دور هستند. کسب‌وکارها فقط می‌توانند در مناطق نزدیک به مکان یا مناطق خدماتی خود تبلیغ کنند.


تصویر ویژه: مامون شیخ K/Shutterstock