

آیا پایگاه داده CRM شما پر از لیدهای سرد است که باید گرم شوند؟
آیا استراتژی های فعلی شما برای پرورش چشم انداز شما کافی نیستند؟
وقت آن است که آنها را با محتوای ویدیویی آشنا کنیم.
بیا با آن روبرو شویم؛ ایجاد یک ارتباط عمیق با چشم اندازهای شما هیچ cakewalk نیست. هنگامی که مشتریان احتمالی حتی ایمیل های خود را باز نکنند ، حتی دوستانه ترین فروشندگان روی زمین نیز می توانند شکست بخورند.
بنابراین ، چگونه می توانید عملکرد ایمیل های خود را بهبود بخشید و آن پیام های سرد را گرم کنید؟ چه کاری می توانید انجام دهید تا احتمالات خود را نسبت به پیام های دیگر دریافت کنید که روزانه متفاوت هستند؟ این جایی است که فیلم وارد تصویر می شود.
اما چرا فیلم ها؟
امروزه با انبوه محتوای موجود در اینترنت ، مردم به راحتی حواس پرت می شوند. بنابراین ، شما برای نشان دادن محصولات و خدمات خود به روشهای خلاقانه و جالبی نیاز دارید تا مشتریان هدف خود را قلاب کنید.
ویدئو در هر مرحله از قیف شما نقش بسزایی دارد. استفاده از ویدئوها نه تنها می تواند ارتباط واقعی با هدایت شما از هر ایمیل ایجاد کند بلکه باعث می شود آنها در طول چرخه فروش مشغول باشند.
مدرک می خواهید؟
آمار زیر همه چیز را می گوید:
با افزایش محبوبیت ویدئوها ، 54٪ از مردم مایل به دیدن محتوای ویدیویی بیشتر از مارک های الکترونیکی ، وبلاگ و غیره هستند (هاب اسپات)
78٪ از فروشندگان از طریق ایمیل به دنبال راهنمایی های خود هستند. بعلاوه ، هشت …