از آنجا که فناوری به طور مداوم در حال رشد است ، شرکت های بیشتری به منظور توسعه تجارت خود به ارائه API های رایگان و پرداختی اعتماد می کنند.
با این حال ، تهیه ساده یک API یا یک بستر نرم افزاری بدون تلاش برای جذابیت آن کافی نیست. تبدیل به طور معجزه آسایی اتفاق نمی افتد. حداقل ، بدون بازاریابی نیست.
بازاریابی یک محصول ، به ویژه یک محصول نرم افزاری ، کاری دشوار است. شما باید همیشه با توسعه دهندگان در ارتباط باشید ، یک درگاه توسعه دهنده درجه یک بسازید و البته چیزی ارزشمند و منحصر به فرد ارائه دهید. و اینها فقط ترکیبات استخوانی برهنه موفقیت هستند.
یکی از عناصر مهم یک کمپین بازاریابی توسعه دهنده موفق ، مستندسازی است. همانطور که یکی از دوستان من از IT می گفت: “بدون سند ، بدون برنامه” ، با اشاره به این واقعیت که اگر اسناد شما مکیده شود ، هیچ کس حتی با API شما بازی نخواهد کرد.
اینترنت دامنه توجه ما را از بین می برد. ما روزانه حدود 34 گیگابایت اطلاعات پردازش می کنیم. در چنین مقیاسی ، مغز ما نمی تواند بیش از چند ثانیه بر روی اطلاعات تصادفی تمرکز کند.
اگر این اطلاعات جدید به طریقی شخصی ما را لمس نکند ، ما به جلو حرکت می کنیم. این بدان معناست که یکی از مراحل مهم در موفقیت API یا محصول نرم افزاری شما جلب توجه فوری یک توسعه دهنده است.
این پست در مورد چگونگی …