نحوه مدیریت درخواست های ویژگی

جامعه مدرسه محصول جایی است که PM ها در مورد موضوعات داغ در دنیای محصول بحث و حرکت می کنند. این مورد را در مورد رسیدگی به درخواست های ویژگی بررسی کنید

تصویر
عکس پروفایل هکر مدرسه محصول محصول ظهر

@آموزشگاه محصولاتمدرسه محصول

رهبر جهانی در آموزش #ProdMgmt. 1M+ جامعه. مربیان برتر PM هایی هستند که در Google ، Netflix ، Uber و Airbnb کار می کنند

جامعه مدرسه محصول جایی است که PM ها در مورد موضوعات داغ در دنیای محصول بحث و حرکت می کنند. این بحث را در مورد نحوه رسیدگی به درخواست های ویژگی بررسی کنید

سلام به همه

چگونه درخواست های ویژگی را مدیریت می کنید؟

مشتریان مانند بچه هایی هستند که در شیرینی فروشی هستند. آنها همه چیز را می خواهند و آن را درخواست می کنند. وظیفه ما به عنوان والدین مسئول (مدیران محصول) این است که نه بگوییم. با این حال ، همه این درخواستهای (در بسیاری موارد کوچک) ویژگیهایی هستند که مشتریان می خواهند.

چگونه می توانید از فهرست طولانی مسائل مربوط به جیرا کاسته و چیزی را که بر محصول شما تأثیر می گذارد استخراج کنید؟ روشها ، ابزارها و غیره

سلام اریک لامندولا ،

من کاملاً با شما موافقم که مشتریان مانند بچه هایی هستند که در شیرینی فروشی هستند. من شخصاً دوست دارم درخواست های ویژگی مشتریان را جمع آوری کرده و آنها را تجزیه و تحلیل کنم.

گاهی اوقات درخواست ویژگی منطقی را پیدا می کنم که منجر به تجربه بهتر کاربر می شود.

اکثر این درخواست های ویژگی بخشی از مطالب عقب افتاده یا اسپرینت (های) در حال انجام است. بنابراین من مشتری را از یک تاریخ آزمایشی مطلع می کنم اگر …