نحوه تبلیغ یک پروژه DeFi: 4 ابزار برتر بازاریابی

عکس پروفایل نویسنده

@سرگی-بالویانسرگئی بالویان

کارآفرین ، X10. بنیانگذار نمایندگی | بازاریابی و راه اندازی DeFi / STO / IEO | با بیش از 50 پروژه کار کرده است

هر علاقه مند به رمزنگاری و DeFi می داند که در طول توسعه پروژه بلاکچین ممکن است با چه مشکلاتی روبرو شود: مقررات دقیق ، افکار عمومی بر کل صنعت ، عدم امنیت دارایی ها. با این حال ، بیایید یک سوال از خود بپرسیم: چه چیزی بالاتر از همه اینهاست؟ آینده نامشخص مالی دیجیتال مالی؟ به ندرت. وابستگی به نرخ بیت کوین؟ تا حدودی بله ، اما موارد اخیر نشان می دهد که همیشه عامل اصلی نیست. چیز دیگری به ذهنم خطور کرد زیرا من در زمینه ارتقا of پروژه های رمزنگاری و DeFi بسیار کار می کنم.

اگر یک شرکت نوپای IT را راه اندازی کنید ، باید تجزیه و تحلیل بازار را با روش های مختلف انجام دهید تا دانش خود را درگیر کنید و سپس تبلیغ را شروع کنید: SEO ، AdWords ، تبلیغات FB ، کمپین رسانه ای و ادغام. اگر این کار را درست انجام دهید ، پروژه به ماه و فراتر از آن می رود.

خدمات و تکنیک های بازاریابی / روابط عمومی زیادی وجود دارد که پروژه های رمزنگاری و DeFi را ارتقا می دهد و بسیار خوب کار می کنند. من در مورد آن در یکی از مقالات قبلی خود صحبت کردم – “لیست نهایی برای بازاریابی پروژه های DeFi”.

اما مطمئناً با چالش هایی روبرو هستیم: خط مشی Google AdWord تبلیغات Cryptocurrency و سایر مطالب مرتبط را محدود می کند. بله ، می توانید استفاده کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *