نحوه ایجاد و بهینه سازی مخاطبان بخش سفارشی Google Ads

Google Ads راه های مختلفی برای ایجاد مخاطب ارائه می دهد که بخش های سفارشی انعطاف پذیرترین و قدرتمندترین گزینه هستند.

با این حال، اکثر بخش های سفارشی که می بینیم ضعیف ایجاد شده اند. اصلاح یا بهینه سازی بخش های مخاطب که ضعیف ایجاد شده اند غیرممکن است زیرا نمی دانید چرا تبلیغ نمایش داده می شود.

بخش های مخاطب خوش ساخت را می توان مشابه نحوه بهینه سازی عبارات جستجو بهینه کرد.

در این ویدیو یاد خواهید گرفت:

  • چرا باید بخش های کوچکی از مخاطبان ایجاد کنید.
  • نحوه ایجاد بخش های مخاطب که می توانند بهینه شوند.
  • چرا باید هر دو بخش علاقه و جستجو ایجاد کنید.
  • نتایج یک تبلیغ‌کننده که این فرآیند بهینه‌سازی را طی کرده است.

نویسندگان مشارکت کننده برای ایجاد محتوا برای سرزمین موتورهای جستجو دعوت می شوند و به دلیل تخصص و کمک به جامعه جستجو انتخاب می شوند. همکاران ما تحت نظارت کارکنان تحریریه کار می کنند و مشارکت ها از نظر کیفیت و ارتباط با خوانندگان ما بررسی می شوند. نظراتی که بیان می کنند، نظر خودشان است.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

برد گدسبرد گدس

برد گدس از سال 1998 در PPC شرکت داشته است. او یکی از بنیانگذاران AdAlysis، یک پلتفرم تست و توصیه تبلیغات، و عضوی از تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX است. براد نویسنده Advanced Google AdWords است که پیشرفته ترین کتابی است که در مورد برنامه تبلیغاتی گوگل نوشته شده است. برد با شرکت هایی کار کرده است که ده ها هزار حساب کوچک PPC را مدیریت می کنند و شرکت های دیگری که هر ماه میلیون ها دلار صرف بازاریابی می کنند. تجربه او از مالکیت آژانس خود، مدیریت یک آژانس بوتیک، تا نظارت بر برنامه هایی که فروشندگان رسمی گوگل و مایکروسافت بودند را شامل می شود. برخی از برندهایی که او با آنها کار کرده است عبارتند از: آمازون، یاهو، گوگل، تامسون رویترز، YP.com، دایره المعارف بریتانیکا، و Salesforce. یکی از علائم تجاری او، ابهام زدایی از جنبه های پیچیده SEM است. برد رازدار نیست، بلکه ترجیح می دهد خوانندگان خود را در مورد جنبه های مختلف ایجاد کمپین های بازاریابی موفق آموزش دهد تا موفقیت همه طرف های درگیر را تضمین کند.

Source link