Google Ads راه های مختلفی برای ایجاد مخاطب ارائه می دهد که بخش های سفارشی انعطاف پذیرترین و قدرتمندترین گزینه هستند.
با این حال، اکثر بخش های سفارشی که می بینیم ضعیف ایجاد شده اند. اصلاح یا بهینه سازی بخش های مخاطب که ضعیف ایجاد شده اند غیرممکن است زیرا نمی دانید چرا تبلیغ نمایش داده می شود.
بخش های مخاطب خوش ساخت را می توان مشابه نحوه بهینه سازی عبارات جستجو بهینه کرد.
در این ویدیو یاد خواهید گرفت:
- چرا باید بخش های کوچکی از مخاطبان ایجاد کنید.
- نحوه ایجاد بخش های مخاطب که می توانند بهینه شوند.
- چرا باید هر دو بخش علاقه و جستجو ایجاد کنید.
- نتایج یک تبلیغکننده که این فرآیند بهینهسازی را طی کرده است.
نویسندگان مشارکت کننده برای ایجاد محتوا برای سرزمین موتورهای جستجو دعوت می شوند و به دلیل تخصص و کمک به جامعه جستجو انتخاب می شوند. همکاران ما تحت نظارت کارکنان تحریریه کار می کنند و مشارکت ها از نظر کیفیت و ارتباط با خوانندگان ما بررسی می شوند. نظراتی که بیان می کنند، نظر خودشان است.
سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو