نحوه ایجاد ماتریس اولویت 😈 استفاده از نقشه راه محصول را متوقف کنید و به جای آن از این استفاده کنید

نقشه راه محصول خود را کنار بگذارید! در اینجا ماتریس اولویت همه کاره شما است. با آن بازی کنید، آن را بشکنید، اما زمانی که نیاز به تعمیر داشتید، برای یک قدم اول برگردید.

TL; DR

در اینجا، فقط آن را بگیرید، با آن بازی کنید، هر چه باشد.

اما وقتی آن را شکستید، برای توضیح عمیق من در مورد چگونگی درک و تطبیق این ابزار تغییر زندگی با نیازهای مدیریت محصول خاص خود بازگردید.

PS اگر این را «چارچوب اولویت‌بندی محصول» بنامید، من شما را پیدا می‌کنم، شما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنم، سپس شما را مسدود می‌کنم. ما به چارچوب‌ها اعتقاد نداریم، فقط واقعی، عملی، و چگونگی انجام آن.

الگوی Google Sheets من را سرقت کنید

برنامه درسی

امروز به شما کمک خواهیم کرد تا تمام کارهایی را که مدیران محصول می‌گویند انجام خواهند داد، انجام دهید.

ما قصد داریم همه آن عباراتی را تعریف کنیم که تیم شما در جلسات صبحگاهی شما به آنها لبخند می زند و سرشان را تکان می دهد.

ما می خواهیم یاد بگیریم که چگونه برنج (دسترسی، تاثیر، اعتماد، تلاش) را به طور کامل بپزیم، و چگونه آن را در یک غذای اصلی مست کننده Google Sheets قرار دهیم که به شما احساس تمرکز، انرژی و بدون خماری می دهد.

مورد اقدام:

ماتریس اولویت ارائه شده را کپی کنید و مراحل را دنبال کنید. با هر ستون آشنا شوید و به نحوه عملکرد ستون های “گنگ” و “هوشمند” توجه کنید. از مثال ها برای درک کاربرد چارچوب RICE استفاده کنید. در پایان، نحوه استفاده از …

Source link