نحوه اندازه گیری دقیق نسبت های دو جمله ای برای معیارهای تبدیل قابل اعتماد

بیان مشکل

بیایید در مورد اندازه های نسبت دوجمله ای و دو روش برای محاسبه معقول آنها صحبت کنیم. اساساً، این معیارها درصدهایی هستند که از متغیرهای باینری (0، 1) مشتق شده اند. به عنوان مثال، نرخ تبدیل یک معیار نسبتی است که به عنوان میانگین از متغیر باینری محاسبه می شود is_transaction، مثال دیگر نرخ کلیک است – این یک میانگین از است is_click. می‌توانیم با مثال‌هایی ادامه دهیم: نرخ ریزش، نرخ انجام سفارش، نرخ تحویل و نرخ رها شدن سبد خرید که همه در این دسته قرار می‌گیرند. یکی دیگر از مثال‌های ساده‌تر، امتیاز رتبه‌بندی است (بالا و پایین).

مشکل زمانی رخ می دهد که ما داده های کافی برای ارزیابی نسبت واقعی را به درستی نداریم. یک مثال مرتب سازی است. اگر صفحات فرود را بر اساس نرخ تبدیل مرتب کنید، ممکن است صفحات فرود با نرخ تبدیل 100% در بالا داشته باشید، فقط به این دلیل که آنها فقط یک جلسه داشتند و خوشبختانه، این یک جلسه تبدیل شده بود. مورد استفاده دیگر زمانی است که می خواهید از یک اندازه گیری نسبت در برخی از محاسبات پایین دستی استفاده کنید، برای مثال، اگر در حال ساخت یک مدل پیش بینی هستید که در آن این اندازه گیری درصد یک ویژگی است. ارزیابی ضعیف می تواند …

Source link