نحوه افزایش ترافیک محلی به دامنه اتحادیه اروپا که در ایالات متحده میزبانی شده است

جان مولر، مدافع جستجوی گوگل، در پستی در ساب ردیت r/TechSEO، به یکی از کاربران ردیت پاسخ داد که چگونه می‌توان ترافیک محلی را به دامنه اتحادیه اروپا (EU) که ​​در ایالات متحده میزبانی می‌شود، افزایش داد.

مشتری کاربر، که دارای یک زیر دامنه .com و .eu است، امیدوار است که ترافیک هدفمند به دومی را افزایش دهد. با این حال، کاربر نگران است که مکان سرور سایت می تواند دید دامنه را در نتایج جستجوی بین المللی کاهش دهد.

در اینجا پنج موردی است که مولر به کاربر پیشنهاد کرد برای افزایش ترافیک محلی اتحادیه اروپا باید روی آنها تمرکز کند – یا با خیال راحت نادیده بگیرد.

1. از برچسب های Hreflang استفاده کنید

اولین توصیه مولر استفاده از تگ های hreflang است. این تگ ها در هدایت کاربران از کشورهای مختلف اروپایی به زیر دامنه اتحادیه اروپا بسیار مفید هستند و سایت را برای مخاطبان اروپایی قابل دسترس تر و مرتبط تر می کنند.

این رویکرد برای سایتی که چندین منطقه را با محتوای بالقوه همپوشانی یا مشابه هدف قرار می دهد بسیار مهم است. او تأکید می‌کند که hreflang باید کشورهای عمده اروپایی را به دامنه اتحادیه اروپا متصل کند و بقیه بازدیدکنندگان به‌طور پیش‌فرض به .com مراجعه کنند.

2. مکان سرور یک عامل نیست

ثانیا، مولر اهمیت مکان سرور را کم اهمیت جلوه می دهد.

برخلاف تصور رایج که نزدیکی سرور به مخاطبان هدف عملکرد را افزایش می‌دهد، او پیشنهاد می‌کند که مکان سرور از اهمیت کمتری برخوردار است، بنابراین انعطاف‌پذیری بیشتری در تصمیم‌گیری‌های میزبانی سرور ارائه می‌دهد.

3. تگ های متعارف می توانند از تکرار محتوا جلوگیری کنند

نکته سوم به موضوع تکرار محتوا می پردازد، به ویژه زمانی که از یک زبان در چندین دامنه استفاده می شود.

مولر توصیه می کند در چنین سناریوهایی از برچسب های متعارف با دقت استفاده کنید تا از تفسیر محتوای تکراری توسط گوگل جلوگیری شود. از طرف دیگر، تغییرات جزئی در محتوا در این حوزه ها می تواند به تشخیص آنها کمک کند.

4. از ارز محلی با فیدهای خرید گوگل پشتیبانی کنید

چهارم، مولر استفاده از فیدهای Google Shopping را توصیه می کند.

این رویکرد شامل بهینه‌سازی فهرست‌های محصولات برای دیده شدن در نتایج جستجوی Google’s Shopping، ابزاری مؤثر برای دستیابی به مخاطبان اروپایی گسترده‌تر و بهبود عملکرد تجارت الکترونیک است.

5. روی صفحه اصلی و صفحات سطح بالا تمرکز کنید

در نهایت، مولر پیشنهاد می کند که بهترین نتایج را می توان با تمرکز بر صفحه اصلی و سایر صفحات سطح بالا به دست آورد.

این استراتژی حاکی از آن است که ممکن است نیازی به بازنگری جامع در سراسر سایت نباشد. در عوض، اولویت‌بندی صفحات کلیدی می‌تواند منجر به بهبود قابل توجهی در ترافیک با تخصیص کارآمد منابع شود.

نتیجه

این بینش برای متخصصان بازاریابی و سئو با هدف گسترش دامنه دسترسی خود در بازار اتحادیه اروپا بسیار مهم است.

با پیاده‌سازی استراتژی‌های مولر، کسب‌وکارها می‌توانند دید و ارتباط وب‌سایت خود را در نتایج جستجوی اروپایی افزایش دهند، در نتیجه ترافیک هدفمند را هدایت کرده و به طور بالقوه تبدیل‌ها را افزایش می‌دهند.

این تاکتیک ها با جدیدترین بهترین شیوه های سئو مطابقت دارند و راه حل های عملی برای بازاریابی دیجیتال چند ملیتی ارائه می دهند.

تصویر ویژه: WDnet Creation/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور