نحوه استفاده از انتزاع FastAPI برای پرس و جو از دریاچه داده AWS

عکس پروفایل Taavi Rehemägi Hacker Noon

@taavi-rehemagiTaavi Rehemägi

مدیر عامل شرکت Dashbird. 13 سال تجربه به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار و 5 سال ساخت برنامه های بدون سرور.

دریاچه های داده مزایای بی شماری را فراهم می کنند. آنها داده های تجربی هستند و نیازی به تعریف یک طرح اولیه ندارند. با این حال ، بدون ساختار مناسب ، یافتن داده های مورد نیاز شما چالش برانگیز است. در این مقاله ، با ایجاد انتزاع FastAPI به ما این امکان را می دهیم تا از فهرست متاداده AWS Glue پرس و جو کنیم.

چرا FastAPI برای یک سرویس کشف داده؟

عکس از نه koepfer

اگر در عوض آن را بعنوان یک بسته پایتون اجرا کنیم ، فرض می کنیم که همه افراد به اندازه کافی پایتون را برای استفاده از آن می شناسند. با این حال ، شرکت شما ممکن است توسعه دهندگان دیگری (جاوا ، C # ، JavaScript ، Go ،…) داشته باشد که نیاز به دسترسی به داده های یک دریاچه داده دارند. با ایجاد یک سرویس کامل REST برای کشف داده ها ، شما یک زبان برنامه نویسی agnostic رابط کاربری برای همه این API – اول رویکرد بیشتر است فواید:

  • اگر بعداً تصمیم گرفتید که می خواهید یک رابط کاربر برای کاربران تجاری ، کار شما بسیار آسان خواهد شد ، زیرا شما قبلاً یک REST API دارید که داده ها را به صورت JSON ارائه می دهد.
  • برای این منظور می توانید تمام قابلیت ها را در یک ترکیب کنید سرویس مجرد.
  • در صورت نیاز به افزودن روش های جدید یا تغییر روش های موجود ، می توانید پیاده سازی کنید تغییر می کند با ایجاد یک API جدید …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور