جدول پیوندها
چکیده و 1 مقدمه
2.1 تست نرم افزار
2.2 گیمیفیکیشن تست نرم افزار
3 ادغام پیوسته بازی سازی و 3.1 چالش در آموزش تست نرم افزار
3.2 عناصر گیمیفیکیشن Gamekins
3.3 عناصر بازی سازی شده و برنامه درسی تست
4 راه اندازی آزمایش و 4.1 دوره تست نرم افزار
4.2 ادغام Gamekins و 4.3 شرکت کنندگان
4.4 تجزیه و تحلیل داده ها
4.5 تهدید برای اعتبار
5.1 RQ1: دانش آموزان چگونه از Gamekins در طول دوره استفاده کردند؟
5.2 RQ2: دانش آموزان چه رفتار آزمونی از خود نشان دادند؟
5.3 RQ3: دانش آموزان چگونه ادغام Gamekins در پروژه های خود را درک کردند؟
6 کارهای مرتبط
7 نتیجه گیری، قدردانی و مراجع
3 ادغام پیوسته GAMIFYING
علیرغم اهمیت آن، تست در اکثر برنامه های درسی علوم کامپیوتر کاملاً ادغام نشده است. اغلب، این بخشی از دوره های عمومی مهندسی نرم افزار است، که در آن زمان اختصاص داده شده به تست معمولا محدود است [25]. با این حال، دوره های اختصاصی تست نرم افزار رایج تر می شوند. اختصاص یک دوره کامل به تست نرمافزار، این فرصت را فراهم میکند که بسیاری از جنبههای مختلف تست، از تکنیکهای تست گرفته تا تست خودکار، و همچنین نحوه ادغام قوی تست در طول توسعه نرمافزار را پوشش دهد.
3.1 چالش در آموزش تست نرم افزار
در…