یکی از بزرگترین پیشرفتها در میان سرویسهای استریم جدید هالیوود، رشد سطوح تبلیغاتی یا طرحهای پشتیبانیشده از تبلیغات است که هزینه کمتری نسبت به گزینههای بدون آگهی دارند.
رشد سطوح پشتیبانی شده از تبلیغات در خدمات پخش قابل توجه بوده است، به طوری که بسیاری از پلتفرمها شاهد این هستند که بخش بزرگی از مشترکین جدید خود این طرحهای ارزانتر و مبتنی بر تبلیغات را انتخاب میکنند. این روند با افزایش هزینه های اشتراک هدایت می شود و برنامه های تبلیغاتی را به یک جایگزین جذاب برای مصرف کنندگانی تبدیل می کند که به دنبال صرفه جویی در هزینه هستند.
در سال 2024، اکثر مشترکین جدید برای چندین پلتفرم استریم، برنامههای پشتیبانی شده از تبلیغات را انتخاب کردند. به عنوان مثال،
در نوامبر 2022، نتفلیکس راهاندازی لایههای تبلیغاتی خود را اعلام کرد، و آمازون همین کار را برای Prime Video در ژانویه 2024 انجام داد. هر دو شرکت رویکردهای بسیار متفاوتی را اتخاذ کردهاند که به استراتژیهای کسب درآمد از محتوای آنها اشاره میکند.
رویکرد نتفلیکس: انتخاب شما
زمانی که نتفلیکس دو سال پیش لایهی تبلیغاتی خود را معرفی کرد، این شرکت به مشترکین این امکان را داد: سطح فعلی را بدون تبلیغات حفظ کنند، یا به سطح پشتیبانی شده از تبلیغات بروید و کمتر پرداخت کنید. با موجودات بمان…