نام تجاری شما بدون این سه نقطه تماس در حال غرق شدن است

چرخه خبری در حال حاضر فوق العاده ناخوشایند است. مارک ها باید در مورد مکان ایستاده و دوره پیش رو تصمیمات مهمی بگیرند. و اگر آنها موضع نگیرند و به کجا می روند ، چه مدت می توانند بمانند و بالای آبها بمانند؟

هنگام قایقرانی ، یا انجام کارهای دیگری که سقوط می تواند خطرناک باشد ، چیزی به نام سه نقطه تماس با ما وجود دارد. ایده این است که بدن شما باید حداقل سه نقطه تماس با چیزی پایدار داشته باشد.

هر چیزی کمتر از آن و موج می تواند همراه باشد و شما را پرتاب کند.

این طور است که در حال حاضر بازاریابی باید انجام شود.

فروش

یکی از این نقاط تماس تقریباً همیشه عرشه قایق خواهد بود. حداقل یکی از پاهای شما در آنجا کاشته می شود. در بازاریابی یا روابط عمومی که باید فروش باشد. حتی اگر شما یک غیر انتفاعی باشید ، این جایی خواهد بود که پول از آنجا حاصل می شود. شما می توانید نقاط تماس دیگری در جای دیگر داشته باشید ، اما اگر درآمد یا حمایت مالی از جایی حاصل نشود ، نگرانی زیادی ندارید.

در حالی که این امر واضح به نظر می رسد ، بسیاری از تیم های بازاریابی و بیشتر تیم های روابط عمومی این کار را نمی کنند. افراد فروش می توانند در انتهای عقب درد داشته باشند. اگر آنها برنده تجارت شوند ، می توانند بگویند که این به دلیل تلاش و بازاریابی و فروش واقعاً کمکی نمی کند. وقتی فروش وارد نمی شود ، خوب …

Source link