موفقیت هدف گذاری Web3: کمپین های توییتری Polkadot با Addressable رشد می کنند

**TEL-AVIV، اسرائیل، 29 مه 2024/Chainwire/–**Addressable نتایج یک مطالعه موردی را منتشر کرده است که اثربخشی جذب کاربر Web3 در توییتر (X) را به عنوان بخشی از یک فشار بازاریابی Polkadot نشان می‌دهد. داده ها نشان می دهد که روش Addressable به طور قابل توجهی دقیق تر از راه حل بومی توییتر برای دسترسی به کاربران وب 3 است.

Addressable که برای کمک به کسب و کارهای وب 3 برای جذب و تبدیل کاربران وب 3 ایجاد شده است، کمپین های بهینه سازی شده ای را ارائه می دهد که به شرکت های رمزنگاری اجازه می دهد مخاطبان خود را افزایش دهند. پولکادوت با استفاده از بودجه تبلیغاتی 144 هزار دلاری، این قابلیت ها را آزمایش کرد و Addressable به عنوان برنده آشکار در مقایسه رودررو با Twitter Direct ظاهر شد.

بودجه تبلیغات به طور مساوی بین Addressable و Twitter تقسیم شد تا آزمایش‌های جامع A/B با استفاده از حدود 200 بخش مخاطب مجزا اجرا شود. در مجموع 139 توییت تبلیغ شد که 161 میلیون بازدید و تعامل از 830000 کاربر ایجاد کرد. نتایج نشان داد کاهش قابل توجهی بین 15 تا 20 درصد در CPM (هزینه در هر میلیون)، CPE (هزینه هر تعامل) و CPC (هزینه به ازای هر کلیک) هنگام استفاده از Addressable.

اطلاعات برای حمایت از مطالعه توسط عامل اکوسیستم web3 Colorful Notion ارائه شده است. نتایج آن نشان می دهد که Addressable راه حل بهتری برای هدف قرار دادن کاربران وب 3 نسبت به ارائه شده توسط Twitter Direct ارائه می دهد. این مطالعه آشکار شد …

Source link