موضوعات متا با راه اندازی تبلیغات قدم بعدی را برداشته است

اخبار بزرگ از Meta: Threads ، سکویی که همه تابستان ها به آن عجله کرده اند ، رسماً تبلیغات را آزمایش می کنند.

در اعلامیه خود امروز ، Threads در حال راه اندازی تست تبلیغات تصویری با مارک های منتخب در ایالات متحده و ژاپن است.

در حال حاضر ، این فقط یک آزمایش با تعداد انگشت شماری از مارک ها است ، اما این یک نشانه واضح است که متا آماده کسب درآمد از جدیدترین آزمایش رسانه های اجتماعی خود است.

در صورت از دست دادن آن ، موضوعاتی که در ژوئیه 2023 به عنوان پاسخ متا به X (که قبلاً توییتر بود) راه اندازی شد. این کشور به سرعت به دلیل ادغام آن با اینستاگرام ، 300 میلیون کاربر فعال ماهانه را به دست آورد.

در حالی که پایگاه کاربر آن ممکن است به اندازه متا امیدوار نباشد ، این حرکت نشان می دهد که آنها بیش از یک روند زودگذر بر روی موضوعات شرط بندی می کنند.

آزمون تبلیغات چگونه است؟

تبلیغات مورد آزمایش مبتنی بر تصویر هستند و در فیدهای خانگی کاربران ظاهر می شوند. در آزمایش های اولیه ، تبلیغات روی موضوعات فقط درصد کمی از افراد را نشان می دهد.

موضوعات متا با راه اندازی تبلیغات قدم بعدی را برداشته استاعتبار تصویر: facebook.com ، ژانویه 2025

متا نحوه پاسخ کاربران را در نظر می گیرد و تصمیم می گیرد که آیا برنامه را بر اساس داده ها گسترش دهند.

رویکرد متا به ایمنی برند

متا در حال ارائه کنترل بر روی تبلیغاتی است که می بینند برای کمک به آنها در درک چگونگی استفاده از اطلاعات آنها برای تبلیغات و راه های تغییر تجربه خود ، به کاربران ارائه می دهد.

کاربران قادر خواهند بود از تبلیغی که دوست ندارند ، پرش کنند ، یا تبلیغی را که به نظر آنها نامناسب است مخفی یا گزارش دهند.

علاوه بر این ، متا در حال آزمایش یک فیلتر موجودی با AI است. این ابزارها به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا انواع محتوایی را که تبلیغات آنها در کنار آن ظاهر می شود ، کنترل کنند و به مارک ها اطمینان بیشتری می دهند تا با سیستم عامل های جدیدی مانند موضوعات آزمایش کنند.

چرا تبلیغ کنندگان باید مراقبت کنند

برای تبلیغ کنندگان که مایل به پرش به این آزمون اولیه هستند ، مشاغل می توانند به سادگی کمپین های متا موجود خود را به موضوعات بدون خلاقیت اضافی گسترش دهند.

در Meta Ads Manager ، تبلیغ کنندگان می توانند به سادگی یک جعبه را بررسی کنند که نشان می دهد آنها دوست دارند موضوعات را به عنوان یک مکان اضافه کنند.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که با بررسی کادر قرار دادن موضوعات ، به طور خودکار به این معنی نیست که تبلیغات شما بلافاصله ظاهر می شود زیرا این یک آزمایش محدود است.

متا تأیید نکرد که چه مارک ها یا عمودی ها برای این آزمایش اولیه واجد شرایط هستند ، اما ما برای تبلیغات اولیه توجه خواهیم کرد.

تأکید موضوعات بر محتوای بصری و مکالمات گاه به گاه فرصتی بی نظیر برای تبلیغ کنندگان برای آزمایش رویکردهای خلاقانه ایجاد می کند. اگر مخاطبان شما از قبل در اینستاگرام یا فیس بوک فعال هستند ، این می تواند یک برنامه افزودنی مناسب برای کمپین های شما باشد.

پذیرش اولیه در یک سکو می تواند در هنگام درک آنچه طنین انداز است ، به شما رقابتی رقابتی بدهد.

مراحل بعدی برای بازاریابان

در حالی که ممکن است موضوعات هنوز هویت خود را پیدا کنند ، اما در حال حاضر ثابت شده است که می تواند مخاطبان گسترده ای را به خود جلب کند. و با وجود زیرساخت های تبلیغاتی متا ، فقط قبل از اینکه موضوعات به یک بازیگر کلیدی در فضای تبلیغ تبدیل شوند ، فقط زمان لازم است.

اگر در حال حاضر کمپین هایی را با متا اجرا می کنید ، این شانس شما برای شروع کار در یک پلت فرم تبلیغاتی جدید است.

هنگام آزمایش ، کوچک را شروع کنید ، عملکرد خود را رصد کنید و به نحوه تعامل کاربران با تبلیغات روی سیستم عامل توجه کنید.

از فرصتی برای تست قالب های خلاق نخوابید. در حالی که این آزمایش را گسترش می دهند ، به روزرسانی های متا توجه کنید. ما همچنان که اطلاعات بیشتر روشن می شود ، به روزرسانی خواهیم کرد.

Source link