موتورهای پیشنهادی: هوش مصنوعی در مورد استروئیدها برای تجارت الکترونیکی

تصویر
عکس پروفایل ظهر اولگا تسلنکو هکر

@اولیاتسلااولگا تسلنکو

من می دانم که چگونه از AI و XR در بازاریابی استفاده کنم و فقط نمی توانم این دانش را برای خودم حفظ کنم.

وقتی هر وب سایتی را ارائه می دهم که خدمات یا کالایی ارائه می دهد ، همیشه میزان خوب بودن آن را بررسی می کنم یک سیستم توصیه کننده آثار. این چیز شخصی ، بازاریابی و عجیب و غریب بازاریابی من است. هرچه اسمش را بگذارید. تجارت بزرگ نیز به اندازه من موتورهای توصیه گر را دوست دارد ، بنابراین من در شرکت خوبی هستم.

“موتورها یا توصیه گران توصیه کننده ، همانطور که گاهی اوقات نامیده می شوند ، مفیدترین کاربردهای الگوریتم های یادگیری ماشین هستند.” – بررسی تجاری هاروارد.

مهم نیست که من فیلم های نتفلیکس را انتخاب می کنم یا سفارش تحویل از یک فروشگاه مواد غذایی محلی را می دهم ، من توصیه های شخصی می خواهم:

تصویر

موتورهای پیشنهادی به من کمک می کنند تا از بین میلیون ها آهنگ موجود را انتخاب کنم Spotify:

تصویر

و آنها به من در انتخاب کمک می کنند گیاه دیگر به ناامیدی شوهرم (“یک گیاه دیگر؟ ما در حال حاضر یک دوازده گیاه دیگر داریم!”).

تصویر

هر وقت من به توصیه های دقیق و دلپذیر توجه کنید، بازاریاب در من ، کسی که کاملاً معتقد است ارزش آفرینی برای مشتری رمز موفقیت است ، خوشحال است. بسیار خوشحال

تصویر

چرا؟

پیشنهاد دهندگان مانند هدایای بهترین دوستان هستند که شما را به اندازه کافی می شناسند تا سلیقه شما را به خودی خود در نظر بگیرند.

سایر مزایای موتورهای پیشنهادی برای مشتریان چیست؟

1 در هر 3 مورد شرح داده شده در بالا ، …