ما استارتآپها معتاد معیارهای سنجش هستیم—مثلاً نرخهای تبدیل سهام را تماشا میکنیم، امیدواریم یک عدد جادویی وضعیت تکشاخ را باز کند. اما هیچ کدام از اینها مهم نیست تا زمانی که مردم باور کنند شما بزرگ هستید.
بهترین هک؟ شبیه یک غول به نظر برسید، حتی اگر در گاراژ در حال خوردن رامن باشید.
ادراک بر واقعیت غلبه می کند. تبلیغات آفلاین شانس شما برای به هم ریختن روایت است – نه فقط برای جلب توجه، بلکه برای متقاعد کردن مردم که اجتناب ناپذیر هستید. اگر درست انجام شود، آنها معادل کانیه وست هستند که VMA ها را قطع می کند – با صدای بلند، گستاخانه، و منفور مرزی، اما جایی برای سوال کردن اینکه چه کسی اتاق را فرمان می دهد. و در فرهنگی که بیواسطگی یک ارز است، ترفند واقعی این است که مردم فکر کنند شما قبلاً برنده شدهاید، قبل از اینکه متوجه شوند در حال بازی کردن هستید.
تبلیغات آفلاین در مورد تغذیه هیولای متریک نیست، بلکه در مورد آن است تغییر ادراک، فضای بین واقعیت و باور را منحرف می کند. این هنر بلوف است، جنگ روانی که مهر تایید سون تزو را می گیرد. شما نام خود را در جایی که هیچ کس انتظارش را ندارد، گچ میدهید، و ناگهان شما آن استارتآپ نامرغوبی نیستید – شما غولی هستید که آنها در اخبار از دست دادهاند. ادراک قوی ترین سلاح شماست و تبلیغات آفلاین دود و آینه هایی هستند که اندازه، نفوذ و مشروعیت شما را غیرقابل اجتناب جلوه می دهند.
انجام تبلیغات آفلاین…