مقیاس بندی تبلیغات محلی با اتوماسیون در چشم انداز رسانه های جدید

Fluencey 20240910 Article 1920x1080مقیاس بندی تبلیغات محلی با اتوماسیون در چشم انداز رسانه های جدید

تبلیغ‌کنندگان امروزی با یک چالش عملیاتی دلهره‌آور روبرو هستند: مقیاس‌بندی کمپین‌های تبلیغاتی محلی و سفارشی در تعداد فزاینده‌ای از کانال‌ها. به طور کلی هزینه تبلیغات دیجیتال به رشد خود ادامه می دهد و کانال های جدید، رسانه های مالی و شبکه های رسانه خرده فروشی در حال ظهور هستند.

همانطور که فضا پیچیده‌تر می‌شود، تیم‌های تبلیغاتی داخلی و آژانس‌ها کم‌کم می‌شوند و سعی می‌کنند با افراد و بودجه یکسان – یا کمتر – کارهای بیشتری انجام دهند. ما این نقطه حساس عملیاتی را «بحران ظرفیت» برای تیم‌های عملیات تبلیغاتی می‌نامیم.

این مشکلات به طور تصاعدی برای کمپین های تبلیغاتی محلی ترکیب می شوند. نقاط داده سفارشی منحصر به فرد، مانند عبارات محاوره ای یا جغرافیای تودرتو، تعداد متغیرهای کمپین را افزایش می دهد. اگر این موارد را با کارهای دستی مدیریت می‌کنید، احتمال خطاهای برندسازی و انطباق را نیز افزایش می‌دهید.

این چالش ها اتوماسیون را به یک راه حل عملیاتی ضروری تبدیل کرده است. اتوماسیون پارادایم اجرای و مدیریت تبلیغات محلی را تغییر داده است. سوال این است که چگونه بهترین حالت اتوماسیون را می توان اعمال کرد؟ کدام فرآیندها را باید خودکار کنیم تا کمپین های محلی را به طور سودآور افزایش دهیم؟ استراتژی های زیر یک مکان شروع مفید را ارائه می دهند.

قیف بازاریابی اکنون به یک ترکیب رسانه ای هدفمند، چند کاناله و مبتنی بر داده به صورت محلی نیاز دارد. برندهای بیشتری بودجه خود را به سمت انواع رسانه های برنامه ای و نوظهور (CTV، تبلیغات صوتی و غیره) تغییر می دهند تا مخاطبان بیش از حد محلی را به طور مؤثرتری درگیر کنند.

در Fluency، ما تا سال 2027 افزایش 350 درصدی هزینه‌ها در آمازون و سایر پلتفرم‌های طرف تقاضا (DSP) را پیش‌بینی می‌کنیم. این تغییر قابل توجه تمایل تبلیغ‌کنندگان را برای قرار گرفتن در مقابل مخاطبان کلیدی محلی در کانال‌های رسانه‌ای که مردم در آن اکثریت هزینه می‌کنند برجسته می‌کند. از زمان خود

چالش تیم های تبلیغاتی در مدیریت این پیچیدگی نهفته است. به طور سنتی، تبلیغ‌کنندگان هنگام تلاش برای افزایش تلاش‌های خود دو مسیر را انتخاب می‌کنند.

یکی از رویکردها استخدام کارکنان بیشتر است. اگر هر یک از اعضای تیم در مدیریت 20 تا 30 حساب مختلف به حداکثر برسند، تنها راه برای افزایش ظرفیت، استخدام کارمندان بیشتر است. اگرچه این رویکرد حاشیه‌های شما را بهبود نمی‌بخشد: حتی با سابقه‌ترین و باتجربه‌ترین کارمندان هم آستانه‌ی بار کاری دارند که نمی‌توانند به تنهایی با نیروی محض بر آن غلبه کنند. و وقتی مردم را از آن آستانه عبور می دهید؟ شما با جابجایی بالای کارمندان و فرسودگی شغلی مبارزه خواهید کرد.

مسیر دیگری که تبلیغ‌کنندگان برای مقیاس‌پذیری طی کرده‌اند، چیزی است که ما دوست داریم از آن به عنوان “Frankentech” یاد کنیم. ساختن فناوری سفارشی برای رسیدگی به مشکلات ساییده شده باعث تخلیه منابع می شود. به علاوه، راه حل های داخلی به ندرت ظرفیتی را که واقعاً به آن نیاز دارید اضافه می کنند، به خصوص اگر به طور جامع به گردش کار خود نگاه کنید. انباشته شدن راه‌حل‌های شخص ثالث غیرقابل تعامل باعث می‌شود که پشته فناوری شما به‌جای پایه‌ای قوی برای کارایی گردش کار، مانند خانه‌ای از کارت به نظر برسد.

غلبه بر “بحران ظرفیت”

اگر تبلیغ‌کنندگان می‌خواهند به موفقیت برسند، باید به طور کلی درباره عملیات تبلیغات فکر کنند. در حالی که اتوماسیون برای سال‌ها در فضای تبلیغات وجود داشته است، بسیاری از سازمان‌ها آن را به شیوه‌ای محدود به کار می‌گیرند – مانند استفاده از ابزارهای اتوماسیون در هر ناشر جداگانه.

با این حال، برای دستیابی به مقیاس پذیری واقعی در تبلیغات، یک رویکرد اتوماسیون جامع تر ضروری است. این به معنای خودکارسازی سیستماتیک منابع فشرده ترین جریان های کاری، از جمله بودجه بندی، راه اندازی کمپین ها، مدیریت کمپین و گزارش است.

بیایید نگاهی دقیق‌تر بیندازیم که چگونه اتوماسیون می‌تواند دردسرهای این جریان‌های کاری را کاهش دهد.

خودکارسازی بودجه و سرعت برای بهبود حاشیه

بودجه بندی یکی از اجزای حیاتی تبلیغات دیجیتال است – و به طرز تکان دهنده ای کار فشرده است. تخصیص خودکار بودجه، سرعت و تنظیمات می تواند به طور قابل توجهی تلاش دستی مورد نیاز را کاهش دهد و هزینه بهینه را تضمین کند.

برای مثال، تیم‌ها می‌توانند قوانین و جریان‌های کاری را برای تنظیم پویا (و خودکار!) پیشنهادات و تخصیص مجدد بودجه بر اساس داده‌های عملکرد زمان واقعی ایجاد کنند. ما شاهد بوده ایم که مشتریان هزینه های خود را از 95٪ به 98٪ بهبود می بخشند، در حالی که از هزینه های بیش از حد اجتناب می کنند.

تسریع راه اندازی کمپین برای مقیاس

راه اندازی کمپین ها در مقیاس یک کار دلهره آور است، به ویژه برای تبلیغ کنندگان چند مکان. اطمینان از داشتن قیف داده محلی مناسب به مجموعه های تبلیغاتی مناسب با استفاده از گردش کار دستی، خسته کننده است.

اتوماسیون می تواند ساخت و راه اندازی کمپین محلی را از طریق تنظیمات از پیش تعیین شده تسریع کند. تنظیمات دستی و ترفندها جای خود را به گردش کار مقیاس پذیر و خودکار برای راه اندازی کمپین های بزرگ می دهد.

به عنوان مثال، زمانی که یک آژانس بازاریابی املاک و مستغلات کمپین هایی را با خودکار راه اندازی کرد، زمان ساخت و راه اندازی کمپین ها را از چند ساعت به 10 دقیقه یا کمتر کاهش داد.

مدیریت کمپین کارآمد برای عملکرد بهینه

مدیریت کمپین ها در چندین کانال مستلزم نظارت و بهینه سازی مداوم است. اگر یک چیز وجود دارد که کارایی تانک ها را افزایش می دهد، این است که باید در هر کمپین از کودک مراقبت کنید.

سیستم‌های مدیریت خودکار می‌توانند هشدارهای بلادرنگ و اعلان‌های فعال را ارائه دهند. این به استراتژیست ها این توانایی را می دهد که در واقع راهبردی کردن. می‌توانید در بالای هشدارها، توصیه‌های تخصیص مجدد بودجه، و برنامه‌های افزودنی تبلیغاتی که تأیید نشده‌اند، بدون اینکه دائماً نبض عملیات را داشته باشید، در صدر قرار بگیرید.

بهتر از همه، هم شما و هم مشتریانتان مطمئن هستید که هر کمپین در مسیر درست قرار دارد و عملکرد بهینه دارد.

گزارش جامع و بدون استرس

تولید گزارش های روشنگرانه برای ارزیابی عملکرد کمپین، ارائه بازخورد به مشتریان و تصمیم گیری های مبتنی بر داده ضروری است. اما کارهایی که در ساخت گزارش ها انجام می شود (که بیشتر شبیه به روز رسانی یک صفحه چند صفحه ای هر ماه با داده های جدید است) زمان و انرژی شما را تخلیه می کند.

گزارش دهی یکی از پربارترین مکان ها برای اتوماسیون است. داشبوردهای یکپارچه و قابل تنظیم به صورت خودکار ایجاد کنید که نمای کلی عملکرد را در همه کانال ها ارائه می دهد. شما می توانید مشتریان را در مورد اثربخشی کمپین های خود مطلع کنید و از داده ها برای تصمیم گیری آگاهانه استفاده کنید.

برای فعال کردن داده‌ها در مقیاس، جریان‌های کاری فشرده را خودکار کنید

چهار گردش کار ذکر شده در بالا، نقاط پرش عالی برای اتوماسیون هستند. این فرآیندها همه داده های سنگین و کار فشرده هستند. آنها همچنین دارای بسیاری از مراحل تکرار شونده هستند که عملاً التماس برای قانون‌سازی هستند.

یک سیستم عامل تبلیغات دیجیتال (DAOS)، مانند Fluency، می‌تواند به شما در حل چالش‌های مقیاس و عملکرد کمک کند و در عین حال، فناوری‌های نوظهوری مانند اتوماسیون و هوش مصنوعی را با خیال راحت ترکیب کنید. با یک DAOS، می توانید:

  • بهینه سازی تلاش های چند کاناله: برای دریافت بینش سریعتر و تصمیم گیری بهتر، کمپین های بازاریابی پیچیده را در سراسر کانال ها مدیریت کنید.
  • به روز رسانی های پویا و بلادرنگ را فعال کنید: تغییرات را در سراسر مجموعه خود به طور خودکار انجام دهید تا مطمئن شوید که پیام های شما همیشه آگاهانه و به صورت پویا پاسخگو هستند.
  • راهبردی پیشگیرانه: از پیشنهادات مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهینه سازی عملکرد تبلیغات و افزایش تبدیل استفاده کنید.

این مزایا به هدف نهایی می رسد: شما پس انداز می کنید فوق العاده مقدار زمان در انواع گردش کار این ظرفیت شما را برای ارائه نتایج عملکرد برجسته در سراسر صفحه آزاد می کند.

هم تیم‌های تبلیغاتی داخلی و هم آژانس‌ها از DAOS برای تبدیل کلی‌نگر جریان‌های کار دستی به یک ماشین اتوماسیون خوب استفاده کرده‌اند. به عنوان یک مثال، Dealer.com، بخشی از Cox Automotive و بزرگترین آژانس تبلیغاتی در بخش خودرو، می‌خواست استراتژی موفقیت‌آمیز چند کانالی خود را به یک واحد تبلیغاتی جدید گسترش دهد: Amazon Sponsored Display. با داده‌های مخاطبان آمازون، پتانسیل افزایش خدمات تبلیغات محلی مبتنی بر داده‌ها برای هزاران سازنده خودرو، گروه‌های منطقه‌ای و نمایندگی‌های امتیاز محلی وجود داشت.

با این حال، راه‌حل‌های موجود این شرکت فاقد انعطاف‌پذیری و کارایی لازم برای مقیاس‌پذیری به نمایشگر حمایت‌شده آمازون بود. راه‌اندازی و بهینه‌سازی هر حساب به سربار قابل توجهی نیاز داشت که جبران آن در جریان‌های کاری سنگین دستی آن‌ها دشوار است. Dealer.com می‌خواست تیم‌هایشان بر استراتژی و روابط مشتری تمرکز کنند، نه کار وظیفه.

تیم‌های Dealer.com از ادغام مستقیم API Fluency با Amazon Sponsored Display استفاده کردند تا ایجاد و مدیریت بیش از 1100 کمپین محلی را به صورت خودکار انجام دهند. این Dealer.com را قادر می‌سازد تا تنظیمات کمپین در زمان واقعی و خودکار و استقرار در مقیاس بزرگ را مستقیماً از یک مرکز مرکزی انجام دهد.

این گردش‌های کاری خودکار جدید، زمان راه‌اندازی کمپین Dealer.com را از 60 تا 90 دقیقه برای هر حساب به تنها 5 دقیقه کاهش داد. در مجموع. تیم به سادگی با تنظیم خودکار کمپین، 1300 ساعت صرفه جویی کرد!

پس از راه اندازی، کمپین نمایش اسپانسر آمازون آنها نتایج فوق العاده ای ارائه کرد. Dealer.com در آمازون به CPM (هزینه به ازای هر هزار) نمایش رسید که 65٪ ارزانتر از کانال های دیگر بود.

مهم‌تر از همه، استفاده از DAOS (مانند Fluency) به تیم‌های Dealer.com این امکان را می‌دهد تا کمپین‌های آمازون محلی را به‌طور یکپارچه در ترکیب رسانه‌ای گسترده‌تر خود (از جمله جستجوی پولی، کانال‌های نمایشی، و یوتیوب) ادغام کنند، بدون اینکه تلاش زیادی انجام دهند.

سوخت رسانی به آینده هایپرمحلی

رشد پیش‌بینی‌شده کانال‌های رسانه‌ای جدید به تبلیغ‌کنندگان آینده‌نگر یک مزیت استراتژیک ارائه می‌دهد. اما اگر می‌خواهید از این روندهای رو به رشد استفاده کنید، به اتوماسیون نیاز دارید تا به طور موثری بدون از دست دادن اعضای ارزشمند تیم یا حاشیه‌هایتان، مقیاس‌بندی کنید.

خودکارسازی جریان‌های کاری کلیدی تبلیغات به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات بسیار هدفمند و مرتبط را در لحظات مهم سفر مشتری ارائه دهید. این سریع ترین، ساده ترین و جامع ترین راه برای دستیابی به مقیاس سودآور است.

Source link