مقیاس‌بندی و تطبیق تست خودکار برای تأثیر آموزشی گسترده‌تر

نویسندگان:

(1) جوزف لاتسا، گروه علوم کامپیوتر دانشگاه ایالتی وین، دیترویت MI ایالات متحده آمریکا ([email protected])

(2) Aadi Huria، ارشد، کانتون دبیرستان سالم، MI ایالات متحده آمریکا ([email protected])

(3) دیپاک راجو، دبیرستان سالم، کانتون MI ایالات متحده آمریکا ([email protected]).

چکیده و مقدمه

کار مرتبط

پیش نیازهای پروژه

اجرای پروژه

بینش و تأملات

نتیجه گیری، قدردانی و مراجع

5 بینش و تأمل

در این بخش، به آنچه آموختیم، آنچه برای ما خوب بود، با چه چالش‌هایی روبه‌رو بودیم، و اینکه چگونه پروژه‌ای مانند این می‌تواند در آینده تطبیق و مقیاس‌بندی شود، فکر می‌کنیم. ما دیدگاه خود را به اشتراک می‌گذاریم که قرار گرفتن در معرض کنترل نسخه و تست خودکار نرم‌افزار در اوایل آموزش علوم کامپیوتر دانش‌آموزان می‌تواند توانایی تقویت‌شده‌ای برای کار با خطاها، یافتن و رفع اشکال‌ها و نوشتن کدهای پاک‌تر را فراهم کند.

5.1 سازگاری، کار آینده و مقیاس پذیری

این پروژه و آزمایش‌های خودکاری که ما ایجاد کردیم، به‌طور خاص برای برنامه‌های محاسباتی علمی توسعه‌یافته در ارتباط با آزمایشگاه ما اعمال می‌شوند. ما می‌خواستیم به دانشجویان داوطلب خود فرصتی بدهیم تا تجربیات عملی به دست آورند و به طور معناداری در این برنامه‌های محاسباتی علمی مشارکت کنند و در عین حال با مفاهیم جدید و …

Source link