کسبوکارها از طریق هوش مصنوعی، اتوماسیون و تحول دیجیتال به سمت عملیات هوشمندتر رقابت میکنند. با این حال، چالش فقط در پذیرش فناوری جدید نیست، بلکه در انجام این کار در مقیاس است.
ماهش چایل، رهبر مدیریت محصول در Meta، حرفه خود را صرف پل زدن فناوری های پیچیده با نتایج تجاری ملموس کرده است. با بیش از 12 سال تجربه پیشروی محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی در سراسر غول های جهانی مانند TripAdvisor، Oracle، و NEC Asia Pacific، فلسفه ماهش در مورد نوآوری و رهبری ریشه در یادگیری مداوم، شفافیت و راهنمایی دارد.
یک شروع همه کاره در رهبری محصول
شروع ماهش در مدیریت محصول برنامه ریزی نشده بود. او کار خود را به عنوان مهندس نرم افزار در اوراکل، جایی که او نقش های متنوعی از جمله بازاریابی محصول، تجزیه و تحلیل و بانکداری سرمایه گذاری را بررسی کرد. لحظه مهم او از طریق توصیه یک مربی بود: آنچه را که دوست دارید پیدا کنید و موفقیت به دنبال آن خواهد آمد. برای ماهش، ثابت شد که مدیریت محصول تلفیقی ایدهآل از خلاقیت، تأثیرگذاری و تفکر استراتژیک است – چیزی خاص در ایجاد چیزی وجود داشت که میداند میتواند به راحتی بر زندگی روزمره افراد تأثیر بگذارد و یک تغییر مثبت واقعی ایجاد کند.
ماهش فارغ التحصیل رتبه برتر از موسسه مدیریت هند (IIM) و دانشکده مدیریت اسلون MIT، در…
Source link