معرفی بازاریابی میم: 3 عنصر اصلی یک الگوی رفتاری کامل

عکس پروفایل مانیش نپال هکر نون

@مودمانیش نپال

کلاهبردار دیوانه وار با گرسنگی سیری ناپذیر برای داستان های خوب.

چند سال پیش ، من یک وبلاگ نوشتم که در آن چند نکته را پیش بینی کردم که آینده بازاریابی را شکل می دهد.

اما با تلاش برای گرفتن پیش بینی های گسترده تر و بلندمدت – فرصت را از دست دادم و در مورد روند بازاریابی آینده نگرانه دیگری صحبت کردم که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

من در مورد رشد انفجاری بازاریابی میم در سالهای اخیر صحبت می کنم.

در حال حاضر ، الگوهای رفتاری داغترین محتوای آنلاین ارز هستند. هرچیزی که ارزش انتشار در اینترنت را داشته باشد ، ارزش تبدیل شدن به میم را دارد.

از جلسه مجازی بعدی خود احساس ناراحتی می کنید؟ ناامیدی خود را از طریق یک الگوی رفتاری کانال کنید.

بلوف دونالد ترامپ را دوست ندارید؟ یک یادگاری @ او را در توییتر پرتاب کنید.

بیش از حد مشتاق نقد یک فیلم است اما بیش از حد تنبل است که بتواند نقد کند فقط آن را یادداشت کنید!

امروز میم ها سریعتر از اخبار یا توییت ها سفر می کنند. میم ها همان چیزی است که شما می بینید وقتی به راحتی در اخبار رسانه های اجتماعی خود در توییتر ، فیس بوک یا Reddit گشت و گذار می کنید

و الگوهای رفتاری در سراسر جهان در حال افزایش است.

گرچه میم چیست؟

حتماً در خوراک شبکه های اجتماعی خود به یکی از نسخه های زیادی از الگوهای رفتاری دوست دختر حسود برخورد کرده اید – مانند این:

الگوی رفتاری یک محتوای تصویری است که یک موضوع را در کنار زیرنویس طنز بیان می کند.

میم در درجه اول یک …