مطالعه نشان می‌دهد هیچ «بهترین» استراتژی پیشنهادی Google Ads وجود ندارد

Max Conversion Value به طور مداوم ROAS و CPA بهتری را در مقایسه با سایر استراتژی‌های Google Ads ارائه می‌کند، در حالی که Max Clicks گزینه‌ای قوی اما کم استفاده است.

این تنها یک یافته جالب از تجزیه و تحلیل جدیدی است که توسط Optmyzer، یک پلت فرم مدیریت PPC انجام شده است.

چرا ما اهمیت می دهیم. انتخاب استراتژی مناقصه مناسب برای به حداکثر رساندن عملکرد تبلیغات بسیار مهم است، اما توصیه های متناقض و به روز رسانی در مورد انتخاب های موجود، تعیین بهترین مسیر را دشوار می کند.

سوالات کلیدی تجزیه و تحلیل شد.

  • بهترین استراتژی مناقصه کلی کدام است: مناقصه هوشمند، خودکار یا دستی؟
  • آیا اهداف استراتژی مناقصه به بهبود کارایی کمپین کمک می کند؟
  • آیا سقف پیشنهادی به بهبود کارایی کمپین کمک می کند؟
  • آستانه تبدیل واقعی برای عملکرد بهینه چیست؟
  • آیا هزینه بر موفقیت یک استراتژی مناقصه تأثیر می گذارد؟
  • چند درصد از تبلیغ‌کنندگان از بیش از یک استراتژی پیشنهاد استفاده می‌کنند؟

یافته های کلیدی بیشتر.

  • تبلیغ کنندگان با استفاده از CPC دستی با وجود ROAS مناسب، تمایل به مشاهده CPA، CTR و نرخ تبدیل ضعیف‌تری دارند.
  • تنظیم اهداف استراتژی مناقصه اغلب به عملکرد و سقف های پیشنهادی تاثیر متناقض را نشان می دهد
اسکرین شات 2024 09 23 در 22.08.01مطالعه نشان می‌دهد هیچ «بهترین» استراتژی پیشنهادی Google Ads وجود ندارد

با اعداد. هزینه بالاتر موفقیت را تضمین نمی کند. مناقصه دستی به تنهایی با افزایش بودجه بهبود می یابد.

  • 48 درصد از تبلیغ‌کنندگان از چندین استراتژی مناقصه در یک حساب استفاده می‌کنند.
  • حساب‌های با بیش از 50 تبدیل در 30 روز بهترین عملکرد را در همه استراتژی‌ها نشان می‌دهند.

در هنگام آزمایش به چه نکاتی توجه کنیم. در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که باید هنگام فرو رفتن در تست استراتژی مناقصه در نظر بگیرید:

  • بدون استراتژی “بهترین”: هیچ استراتژی پیشنهادی جهانی که بهتر از سایرین باشد (هوشمند، خودکار یا دستی) وجود ندارد. موفقیت به اجرا و حجم تبدیل حساب بستگی دارد.
  • حساب های مرحله اولیه: استراتژی‌های مناقصه دستی و خودکار در مراحل اولیه به خوبی کار می‌کنند، زیرا به تبدیل‌ها متکی نیستند و به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کنند تا قیمت‌های حراج را درک کنند.
  • مناقصه هوشمند و آستانه تبدیل: مناقصه هوشمند زمانی می‌تواند مؤثر باشد که یک حساب بدون در نظر گرفتن بودجه، به حداقل 50 تبدیل در یک دوره 30 روزه برسد. بودجه‌های بالاتر عملکرد بهتری را تضمین نمی‌کنند—حساب‌های کم‌هزینه گاهی اوقات بهتر از حساب‌های با بودجه بالا عمل می‌کنند.
  • داده های تبدیل اهمیت دارد: حساب‌های با تبدیل‌های بیشتر (50+) از نظر CPA، ROAS، CPC و CTR، حتی در هنگام استفاده از مناقصه دستی، عملکرد بهتری دارند. برای حساب‌هایی که تبدیل کمتری دارند، استفاده از تبدیل‌های خرد می‌تواند به مناقصه هوشمند کمک کند، اما تبلیغ‌کنندگان باید مقادیر دقیقی را برای تخصیص بودجه بهتر به هر اقدام اختصاص دهند.
  • بودجه و استراتژی مناقصه – مناقصه دستی به طور خطی با اندازه بودجه مرتبط است، در حالی که سایر استراتژی ها با مشکلات عملکرد با تغییرات شدید بودجه مواجه هستند. تعدیل بودجه در مناقصه هوشمند به ۲ تا ۳ هفته برای تثبیت عملکرد نیاز دارد.
  • سقف پیشنهادی، طبقات و اهداف: تعیین اهدافی مانند سقف پیشنهادی و کف می تواند به عملکرد کمک کند یا به عملکرد آسیب برساند، اغلب به دلیل خطای انسانی. نگه داشتن سقف پیشنهادی در 10٪ از بودجه روزانه به اطمینان از کلیک های کافی در روز کمک می کند و از عدم استفاده یا تخصیص نادرست بودجه جلوگیری می کند.

تجزیه و تحلیل. Optmyzer استراتژی های مناقصه Google Ads را در 14584 حساب که بین 1500 تا 5 میلیون دلار در ماه خرج می کردند بررسی کرد. می‌توانید تجزیه و تحلیل کامل را در اینجا بخوانید: تأثیر استراتژی‌های مناقصه بر عملکرد تبلیغات Google

بعدش چی تجزیه و تحلیل مبتنی بر داده Optmyzr بینش عملی را برای بازاریابان ارائه می دهد. تبلیغ‌کنندگان باید استراتژی‌ها را بر اساس حجم تبدیل آزمایش کنند و در مورد تغییر بودجه یا اهداف تهاجمی محتاط باشند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link