مطالعه منحصر به فرد کاربر لینکدین: روش‌های محاسباتی و استراتژی‌های انتخاب

نویسندگان:

(1) آنجل مرینو، گروه مهندسی تلماتیک دانشگاه کارلوس سوم مادرید {[email protected]};

(2) خوزه گونزالس-کاباناس، مؤسسه کلان داده UC3M-Santander {[email protected]}

3[email protected]};

(4) روبن کوواس، دپارتمان مهندسی تله‌ماتیک دانشگاه کارلوس سوم مادرید و موسسه داده‌های بزرگ UC3M-Santander {[email protected]}.

چکیده و مقدمه

پس زمینه پلتفرم تبلیغاتی لینکدین

مجموعه داده

روش شناسی

منحصر به فرد بودن کاربر در لینکدین

اثبات مفهوم نانوهدف گیری

بحث

کار مرتبط

ملاحظات اخلاقی و حقوقی

نتیجه گیری، تقدیرنامه و مراجع

ضمیمه

4 روش شناسی

4.1 بعد مکان

استفاده از موقعیت مکانی ممکن است تعداد مهارت هایی را که کاربر را در لینکدین منحصر به فرد می کند، کاهش دهد. از آنجایی که 99.47 درصد از نمایه‌های نمونه داده‌های ما مکان خود را منتشر کردند، منطقی نیست که از موقعیت مکانی در کمپین هدف‌یابی نانو در صورت موجود بودن استفاده نکنید. با این حال، برخی از کاربران مکان خود را گزارش نمی کنند. هدف ما تجزیه و تحلیل هر دو مورد و تخمین تعداد مهارت هایی است که کاربر را زمانی که موقعیت مکانی خود را گزارش می دهد و زمانی که کاربر را گزارش نمی دهد منحصر به فرد می کند…

Source link