مصاحبه حس محصول: چگونه آماده شویم و موفق شویم

در محل کارم به طور مرتب با مدیران سطوح مختلف – از کارآموز گرفته تا افراد در سطح CPO مصاحبه می‌کردم و مصاحبه‌های ساختگی انجام می‌دادم. اخیراً مصاحبه‌هایی را در گوگل و شرکت‌های دیگر انجام دادم و پیشنهادی از یک شرکت بزرگ در خاورمیانه دریافت کردم. در این مقاله، من تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارم و نکاتی را برای آماده شدن برای مصاحبه محصول ارائه می‌کنم.

مصاحبه حس محصول یا مصاحبه طراحی محصول مرحله مهمی در فرآیند مصاحبه برای نقش مدیر محصول است. این تجربه کاری شما، عمق دانش عملی شما و اینکه چقدر می‌توانید به وضوح آنچه را که می‌دانید بیان کنید، آزمایش می‌کند. شما باید برای همه بخش ها آماده شوید، اما توصیه می کنم به این بخش توجه ویژه ای داشته باشید، زیرا این مرحله کلیدی برای ارزیابی مهارت های محصول شما است.

انواع موارد

یک محصول از ابتدا ایجاد کنید

نمونه سوالات – طراحی یخچال برای کودکان، طراحی تاکسی سرویس برای افراد مسن، طراحی یک دستگاه فروش خودکار برای هتل ها. این سوالات ممکن است بیش از حد آکادمیک به نظر برسند، اما واقعاً در مصاحبه ها پرسیده می شوند. به عنوان مثال، آخرین سوال در مصاحبه ای در گوگل از من پرسیده شد.

یک محصول موجود را بهبود بخشید

نمونه سوالات – تصور کنید که شما یک مدیر محصول در جستجوی گوگل هستید و وظیفه شما بهبود آن است، چگونه عمل خواهید کرد؟ این موردی است که من همیشه …

Source link