بازاریابی محتوا. همه در مورد آن صحبت می کنند، اما به نظر می رسد چیزی است که فقط مارک های مصرف کننده واقعاً شکست می خورند. یک ویدیوی براق از اینفلوئنسرهای فتوژنیک در کفشهای براق در TikTok قرار دهید و به شکلگیری قلبها تماشا کنید. اما برای استارتآپهای فناوری – بهویژه اگر در حال ساخت چیزی خاص یا پیچیده هستید –بازاریابی محتوا مانند بالا بردن اورست با چیزی جز فلیپ فلاپ است. (آره، اتوماسیون جذاب ترین چیزی نیست که در اینستاگرام به آن دست بزنیم.)
رویکرد اشتباه به بازاریابی محتوا به این معنی است که با سر در میان پستهای وبلاگ، ایمیلها، و بهروزرسانیهای رسانههای اجتماعی که سر و صدای زیادی ایجاد میکنند، شما را به جایی نمیرساند، با سر و کله وارد شوید. اما بازاریابی محتوای خوب چیزی است که میتواند یک استارتآپ نامرغوب را به آن تبدیل کند
آنچه شما نیاز دارید استراتژی است که نه تنها فضا را پر کند بلکه خط لوله فروش شما را نیز پر کند. من خودم را خراب می کنم
چارچوب 4 مرحله ای که محتوای شما را از معادل دیجیتالی یک tumbleweed به یک تبدیل می کندماشین محرک ترافیک، تولید سرب و تبدیل. (من هر مرحله را به طور مفصل با مثال هایی در پست های بعدی خود پوشش خواهم داد. و بله، این چارچوب در گذشته به انسان های واقعی کمک کرده است.)