مسیر شخصی سازی: نقشه راه برای بازاریابان توسط ادنا چاویرا

وبینار زنده - صندلی خود را ذخیره کنید!

آیا می دانستید؟ 82 درصد از مصرف کنندگان می گویند شخصی سازی باعث انتخاب برند آنها می شود. سازمان شما در مسیر ارائه تجربیات شخصی به مشتریان خود کجاست؟

برای یک وبینار روشنگر با جان نش، مدیر ارشد بازاریابی و استراتژی در Redpoint Global، به ما بپیوندید، زیرا او بلوک های ساختمانی برای ایجاد تجربیات استثنایی و شخصی سازی شده مشتری را به اشتراک می گذارد. شما:

  • بیاموزید که چگونه سیلوهای داده را تجزیه کنید و به کیفیت داده متمرکز بر مشتری با عملکردهای انتقال خودکار داده و کیفیت دست یابید.
  • قدرت بخش‌بندی پویا را کشف کنید که منعکس‌کننده تجمیع‌های زمان واقعی است، فراتر از بخش‌های ساده‌شده و محصول محور حرکت می‌کند.
  • درک چگونگی تغییر از بهینه سازی تک کانالی به بهینه سازی ارزش کامل مشتری، افزایش ارزش طول عمر از طریق بهینه سازی سفر و اندازه گیری

این فرصت را از دست ندهید تا پتانسیل های CDP خود را باز کنید و تجربیات شخصی سازی شده ای را ارائه دهید که درآمد را افزایش می دهد! RSVP برای چارچوب شخصی سازی: بلوک های ساختمان برای تجارب استثنایی مشتری.

Source link