مسابقات بازی‌های تخته‌ای آموزشی با هوش مصنوعی: نتیجه‌گیری، نرم‌افزار و داده‌ها

نویسندگان:

(1) کن هاسلمن، دانشکده مهندسی ECAM بروکسل، بروکسل، بلژیک و دانشگاه آزاد بروکسل، بروکسل، بلژیک؛

(2) کوئنتین لورکین، دانشکده مهندسی ECAM بروکسل، بروکسل، بلژیک.

چکیده و 1. مقدمه

  1. طراحی دوره
  2. ارزیابی دوره
  3. نتیجه‌گیری، نرم‌افزار و داده‌ها، تقدیرنامه‌ها و مراجع

4. نتیجه گیری

ما طراحی خود را برای یک دوره مقدماتی هوش مصنوعی و مهندسی نرم افزار ارائه کرده ایم. این دوره شامل یادگیری گروهی مبتنی بر پروژه و گیمیفیکیشن از طریق یادگیری مبتنی بر رقابت است. نتایج این دوره حاکی از آن است که هم یادگیری مبتنی بر پروژه و هم گیمیفیکیشن به ایجاد انگیزه در دانش آموزان و ایجاد تجربه یادگیری بهتر از طریق یادگیری مبتنی بر همتا و انگیزه درونی ایجاد شده توسط رقابت دوستانه کمک می کند.

ما می خواهیم قبل از نسخه سال آینده دوره، یک کمپین رسمی ارزشیابی تدریس انجام دهیم تا آنچه ارزیابی غیررسمی ما در مورد احساسات بسیار مثبت دانش آموزان نسبت به این دوره پیشنهاد کرده است، تأیید کنیم.

نرم افزار و داده

نرم افزار سیستم مسابقات به صورت آنلاین در دسترس است (Lurkin, 2021) (اسناد به زبان فرانسوی).

سپاسگزاریها

ما از داوران برای مطالعه دقیق مقاله ما و نظرات و پیشنهادات روشنگرانه آنها تشکر می کنیم. ما حمایت های …

Source link