مسابقات بازی‌های آموزشی گیمیفی‌شده با هوش مصنوعی: ارزیابی دوره

نویسندگان:

(1) کن هاسلمن، دانشکده مهندسی ECAM بروکسل، بروکسل، بلژیک و دانشگاه آزاد بروکسل، بروکسل، بلژیک؛

(2) کوئنتین لورکین، دانشکده مهندسی ECAM بروکسل، بروکسل، بلژیک.

چکیده و 1. مقدمه

  1. طراحی دوره
  2. ارزیابی دوره
  3. نتیجه‌گیری، نرم‌افزار و داده‌ها، تقدیرنامه‌ها و مراجع

3. ارزیابی دوره

ما هنوز یک کمپین ارزشیابی تدریس منظم و رسمی انجام ندادیم. ما قضاوت‌های گزارش‌شده در اینجا را بر اساس تعاملات غیررسمی با دانشجویان و فضای کلی در طول سخنرانی‌ها و جلسات عملی قرار می‌دهیم.

در مجموع، تجربه ما با دانشجویان بسیار مثبت بوده است. اگرچه حضور اجباری نبود، در مقایسه با سایر دروسی که حضور اجباری نداشتند، هم در جلسات سخنرانی و هم در جلسات عملی، حضور بالایی داشت.

به نظر می‌رسید که اکثر گروه‌های دانشجویی به درک نحوه عملکرد الگوریتم‌هایی که در طول سخنرانی‌ها می‌دیدند علاقه نشان دادند و به پیاده‌سازی الگوریتم‌هایی که در سخنرانی‌ها دیده می‌شد، دست یافتند.

همه گروه های دانشجویی موفق به ایجاد یک عامل کاری شدند که با استفاده از پروتکل مناسب با سرور بازی تعامل داشت. کمتر از 15 درصد عوامل گروه های دانشجویی سعی در انجام حرکات بد بازی داشتند. حدود 75 درصد از گروه های دانشجویی …

Source link