مزایای اعتبار سنجی ایده و چگونگی انجام آن [Part 1]

عکس پروفایل نویسنده

@کشف مشتریCustomerDiscovery.co

ما برای تأیید ایده و آزمایش کاربر آلفا ، بنیانگذاران مرحله اولیه را با پذیرندگان اولیه ارتباط برقرار می کنیم.

بنابراین شما این ایده را دارید که فکر می کنید می تواند جهان را تغییر دهد و شما را به بنیانگذار و مدیرعامل یک شرکت چند میلیون دلاری (یا میلیاردی) تبدیل کند. در حال حاضر در شیب تند روزهای مشتاق شروع کار ایجاد یک استارت آپ بالا می روید. احتمالاً ممکن است در این واقعیت تصادف کرده باشید که 92٪ بنیانگذاران مراحل اولیه شکست می خورند اما به هر صورت آماده انجام کاری هستید که 8٪ بنیانگذاران موفق انجام می دهند. شما قصد دارید از روشی علمی برای تأیید تقاضای کمی در بازار برای ایده ای که دارید استفاده کنید ، در غیر این صورت تا زمانی که آن را پیدا نکنید محوری خواهید داشت. بسیار باهوش از شما ، بیایید در مورد چگونگی شروع صحبت کنیم.

این راهنما برای کسانی است که پیش محصول / MVP هستند اما از قبل در فکر یا ایده ای هستند که می خواهند آن را در بازار آزمایش کنند تا مشخص کنند ارزش پیگیری دارد یا نه. در این مرحله ابهام بسیار بیشتری نسبت به واقعیت های مشخص وجود دارد ، بنابراین شما باید یک روش ساختاری برای تبدیل این ایده بزرگ به نقاط داده های تحقیق کاربر ایجاد کنید تا بینش توسعه محصول داشته باشید. مطمئن باشید ، این کار در 5 مرحله و در حدود 30 روز قابل انجام است ، هرچند هرچه زمان بیشتری به خود بدهید ، نتیجه بهتری خواهید داشت …