مدیریت وابستگی برای بازیابی فاجعه پس از یک حادثه امنیتی حیاتی است

دنیا نسبت به 20 سال پیش مکان بسیار متصل‌تری است. با این تغییر انتظارات جدیدی به وجود آمد. خرابی ها می توانند کسب و کارها را فلج کنند. انتظار حفظ حریم خصوصی و امنیت وجود دارد. اگر ما در فیس بوک پست بگذاریم و پست به دلیل هر نوع مشکلی گم شود، مردم آن را تحمل نخواهند کرد. یکپارچگی و دوام داده ها بیش از هر زمان دیگری حیاتی است.

به عنوان یک سازمان، ما باید اصول تکنولوژیکی متعددی را در نظر بگیریم – امنیت، در دسترس بودن، تاخیر، دوام، یکپارچگی، قابلیت اطمینان و حریم خصوصی. ما نمی توانیم از این لیست انتخاب کنیم. ما فقط آن را بر اساس اهمیت بر اساس نیازهای تجاری مرتب می کنیم.

تداوم کسب و کار

فاجعه می تواند انواع مختلفی داشته باشد، از بلایای طبیعی گرفته تا خرابی سخت افزاری، پیکربندی نادرست و حملات سایبری. مشکل حملات سایبری این است که ما خطر سرقت داده هایمان را داریم و نمی دانیم که آیا بقیه داده ها قابل اعتماد هستند یا خیر. شاید این حمله یک تخطئه بود و هدف اولیه معرفی داده‌های مخربی بود که سازمان را برای همیشه آزار می‌داد.

پس از حادثه امنیتی، ما باید داده ها را بازیابی کنیم و سرویس را به سطحی که مشتریان ما انتظار دارند بازیابی کنیم. یکی از مسائلی که ما با آن روبرو هستیم بازسازی تصویر اصلی و پیکربندی است. ما باید درک کنیم که چگونه همه قطعات با هم کار می کنند و وابستگی متقابل آنها به یکدیگر است. داده ها…

Source link