دنیا نسبت به 20 سال پیش مکان بسیار متصلتری است. با این تغییر انتظارات جدیدی به وجود آمد. خرابی ها می توانند کسب و کارها را فلج کنند. انتظار حفظ حریم خصوصی و امنیت وجود دارد. اگر ما در فیس بوک پست بگذاریم و پست به دلیل هر نوع مشکلی گم شود، مردم آن را تحمل نخواهند کرد. یکپارچگی و دوام داده ها بیش از هر زمان دیگری حیاتی است.
به عنوان یک سازمان، ما باید اصول تکنولوژیکی متعددی را در نظر بگیریم – امنیت، در دسترس بودن، تاخیر، دوام، یکپارچگی، قابلیت اطمینان و حریم خصوصی. ما نمی توانیم از این لیست انتخاب کنیم. ما فقط آن را بر اساس اهمیت بر اساس نیازهای تجاری مرتب می کنیم.
تداوم کسب و کار
فاجعه می تواند انواع مختلفی داشته باشد، از بلایای طبیعی گرفته تا خرابی سخت افزاری، پیکربندی نادرست و حملات سایبری. مشکل حملات سایبری این است که ما خطر سرقت داده هایمان را داریم و نمی دانیم که آیا بقیه داده ها قابل اعتماد هستند یا خیر. شاید این حمله یک تخطئه بود و هدف اولیه معرفی دادههای مخربی بود که سازمان را برای همیشه آزار میداد.
پس از حادثه امنیتی، ما باید داده ها را بازیابی کنیم و سرویس را به سطحی که مشتریان ما انتظار دارند بازیابی کنیم. یکی از مسائلی که ما با آن روبرو هستیم بازسازی تصویر اصلی و پیکربندی است. ما باید درک کنیم که چگونه همه قطعات با هم کار می کنند و وابستگی متقابل آنها به یکدیگر است. داده ها…