Google راهاندازی پلتفرم مدیریت رضایت یکپارچه (CMP) را در Google Tag UI راهاندازی کرد و مدیریت رضایت را در Google Ads، Google Analytics، Campaign Manager 360 و Google Tag Manager ساده کرد.
چرا ما اهمیت می دهیم. این بهروزرسانی، رعایت مقررات حفظ حریم خصوصی، صرفهجویی در زمان و کاهش نیاز به منابع توسعهدهنده را ساده میکند. این به شما کمک می کند تا رضایت کاربر را به طور یکپارچه مدیریت کنید و شفافیت و اعتماد را افزایش دهید.
چگونه کار می کند. اکنون میتوانید تنظیمات رضایت را مستقیماً در رابط کاربری Google Tag متصل کرده و مدیریت کنید — بدون نیاز به کدنویسی. ادغام از CMPهایی مانند:
- مدیر رضایت
- Cookiebot توسط Usercentrics
- یوبندا
- کاربر محوری
شروع به کار:
- یک برچسب را انتخاب کنید: برچسب مرتبط با کمپین خود را انتخاب کنید.
- دستورالعمل ها را دنبال کنید: دریافت راهنمایی گام به گام برای:
- برای CMP ثبت نام کنید.
- یک بنر رضایت ایجاد کنید.
- حالت رضایت را تنظیم کنید.
خط پایین. تنظیم CMP یکپارچه Google تراز کردن کمپین های خود را با الزامات حریم خصوصی آسان می کند. می توانید آن را در اینجا امتحان کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو