مدیران محصول جایی که نباید باشند: نسخه صنعت موسیقی

سلب مسئولیت: این یک قطعه طنزآمیز برای استفاده از آنچه می تواند هنگام اجرای شیوه های مدیریت محصول در صنایع غیر سنتی/گردش کار خلاق به نظر برسد. در حال نوشتن این مطلب ، من فکر کردم که در واقع چیزی برای آن وجود دارد – بنابراین شما اینجا هستید – PM به موسیقی حمله می کند.

مدیریت محصول برای موسیقی اعمال می شود

زمین:

در موسیقی ، مدیریت محصول هنرمندان محروم نیروگاه به موفقیت است. دنیایی را تصور کنید که موسیقی دانان دیگر به تنهایی برای ایجاد یک مارک تلاش نمی کنند. مدیر محصول را وارد کنید، یک بازیکن حیاتی که سفر یک آهنگ را از آفرینش به گوش شنونده شکل می دهد.

برای هنرمندان مستقل ، که غالباً به صورت یک دست به این منظره پیچیده حرکت می کنند ، یک مدیر محصول بسیار مهم می شود. آنها فقط بر روند انتشار نظارت نمی کنند. آنها استراتژیست هایی هستند که مسیرهای رشد را ترسیم می کنند. هنگامی که یک هنرمند ایندی می خواهد تک آهنگ را به یک احساس تبدیل کند ، این مدیر محصول است که توزیع ، تاکتیک های تبلیغاتی و زمان بندی را استراتژی می کند. آنها برنامه های آزادی را انجام می دهند ، و اطمینان می دهند که هر قطره در لحظه مناسب به وتر مناسب برخورد می کند.

مدیریت محصول همچنین در استراتژی هنرمند ریشه دارد. آنها را به عنوان ترکیبی از مربی و برنامه ریز فکر کنید. در حالی که هنرمندان خلاقیت را کانال می دهند ، مدیران محصول بر روی دید و دسترسی تمرکز می کنند (یک مروج ، شاید؟). آنها …

Source link