مدیران محصولات می توانند با کاهش بدهی فنی از تأخیر جلوگیری کنند

عکس پروفایل نویسنده

@الکس-اومیرالکس اومیر

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت در stepsize.com ، SaaS برای اندازه گیری و مدیریت بدهی فنی

مدیران محصولات دانش و دسترسی گسترده ای به بخشها و ذینفعان مختلف شرکت دارند. این باعث می شود آنها در موقعیت ایده آل برای ایجاد فرهنگ محل کار در اطراف جلوگیری و پاسخگویی به بدهی های فنی قرار بگیرند. ما چند استراتژی ارائه می دهیم که می تواند به شما کمک کند.

طبق نظر مدیر محصول 2019 گارتنر ، فقط 55٪ از کل محصولات عرضه شده طبق برنامه انجام می شود. این مهم است زیرا مدیران محصولی که معمولاً به موقع راه اندازی می شوند ، احتمالاً اهداف داخلی خود را طی یک سال پس از عرضه برآورده می کنند. از 45 درصد راه اندازی محصولات با تأخیر ، 20٪، به طور متوسط، نتوانند اهداف داخلی خود را برآورده کنند.

عدم راه اندازی در یک بازه زمانی مشخص را می توان به عوامل متعددی از جمله عدم وجود مراحل رسمی راه اندازی ، تأخیر در توسعه محصول (اشکالات ، خطاها ، خزش ویژگی) ، عدم تأمین نیاز مشتری ، کیفیت محصول یا حتی مشکلات تأمین اشاره کرد. دلیل دیگر این است بدهی فنی. بدهی فنی نه تنها توسعه دهندگان را ناامید می کند بلکه باعث انبوهی از موضوعات مرتبط می شود: خطاهای وصله نشده منجر به مشتریانی ناراضی می شوند. مشتریان بررسی های منفی محصولات را به همراه می آورند که منجر به چالش هایی برای تیم بازاریابی می شود. معماری ناپایدار راه اندازی ویژگی های جدید را به تأخیر می اندازد. چرخه های فروش …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  معرفی Shitcoins برای معامله گران مبتدی Crypto