مدل های تجاری داغ: درآمد در صنعت بازی

عکس پروفایل نویسنده

دیگر دستگاه بازی نیستید که می توانید پنی در آن رها کنید ، مدل های درآمد بازی های ویدیویی تکامل یافته اند.

در صنعتی که هنوز جوان نیست ، بسیاری از ما توانسته ایم اولین گام ها را از مدل سنتی پرداخت به بازی گرفته تا مدل رایگان برای بازی اخیراً محبوب در بازی های freemium مانند Fortnite و Counter-Strike: Global شاهد باشیم. توهین آمیز است که به بازیکنان (جزئی) اجازه دسترسی به محتوای آنها را می دهد.

استفاده از این مدل رایگان بازی این بازی ها را در معرض دید بازیکنانی قرار می دهد که ممکن است در غیر این صورت آنها را خریداری نکرده باشند و مشتری بیشتری برای سود از طریق محتوای بارگیری اضافی (DLC) و افزایش تبلیغات ایجاد کنید.

اگرچه نشان داده شده است که برای برخی از محبوب ترین بازی های جهان بسیار موفق است ، اما برای جلوگیری از سناریوی پرداخت به برنده ، این مدل نیاز به توازن ظریف DLC و محتوای رایگان دارد. این در واقع یکی از بزرگترین حوزه های انتقاد جامعه بازی است که در بعضی مواقع به سختی می تواند با دیگران که سرمایه گذاری های زیادی در DLC دارند رقابت کند.

هنوز هم ، مدل رایگان بازی به عنوان یک برنده شناخته می شود ، که به نفع شرکت ها و گیمرها است. با این حال ، این شکل نهایی مدل تجاری همیشه در حال توسعه صنایع بازی نیست ، زیرا نسل جدیدی از بازی ها و مدل های همراه در حال جلب توجه هستند.

با پشتیبانی فناوری بلاکچین ، این بازی ها به عنوان …