مدل های بزرگ و انتساب می توانند آنچه را که واقعاً باعث موفقیت تجارت الکترونیکی می شود ، نشان دهد

مدل های انتساب با کمک به ما در درک سفرهای کاربر و تصمیم گیری در مورد داده ها ، نقش مهمی در بازاریابی دیجیتال و دنیای تجارت الکترونیک دارند. در این مقاله ، ما به تعاریف ، استفاده از موارد و اجرای 7 مدل انتساب مختلف با استفاده از BigQuery خواهیم پرداخت. 🚀

من در یک شرکت پیشرو در تجارت الکترونیکی کار می کنم که بیش از آن است روزانه 3 میلیون کاربر مجزابشر این پلتفرم با داشتن چنین پایگاه کاربر گسترده ، از اجزای و صفحات متعددی از جمله آگهی ها ، ابزارک های توصیه ، معاملات فلاش و نتایج جستجو تشکیل شده است. هر یک از این عناصر نقش منحصر به فردی در هدایت کاربران در طول سفر به سمت خرید دارند. مدیریت و ارزیابی اثربخشی این مؤلفه ها در مقیاس یک چالش قابل توجه است ، اما برای بهینه سازی تجربیات کاربر و هدایت رشد تجارت بسیار مهم است.

در بازاریابی دیجیتال ، سفر مشتری از نقاط لمسی چندگانه تشکیل شده است که هر یک به فرآیند تبدیل متفاوت است. ارزیابی دقیق این نقاط لمسی برای استفاده کارآمدتر از بودجه بازاریابی مهم است. مدل های انتساب روشهایی هستند که برای انجام این ارزیابی استفاده می شوند و هر مدل یک دیدگاه منحصر به فرد در مورد رفتار کاربر ارائه می دهد.

چرا مدل های انتساب به طور قابل توجهی بهتر هستند؟

تصویری زیر تأثیر اجزای مختلف را خلاصه می کند …

Source link