«محله ها» فیس بوک اتصال افراد محلی را آسان می کند

فیس بوک Neighborhoods را ارائه می دهد ، ویژگی جدیدی در برنامه اصلی که قابلیت های بسیاری مشابه Nextdoor را ارائه می دهد.

ابتدا در کانادا موجود است و به زودی وارد ایالات متحده می شود ، Neighborhoods برنامه ای در برنامه است که به کاربران فیس بوک فضایی برای اتصال خارج از خبرخوان می دهد.

کاربران می توانند یک نمایه محله ایجاد کنند که جدا از نمایه اصلی آنها باشد. سپس آنها می توانند با سایر کاربران که در همان قسمت شهر زندگی می کنند به مناطق بحث و گفتگو بپیوندند.

محله ها توسعه کاری است که کاربران قبلاً در فیس بوک انجام می دهند ، مانند ارتباط با افرادی که شخصاً می شناسند ، پشتیبانی از مشاغل محلی و به اشتراک گذاری توصیه ها. آنچه که به این تجربه می افزاید توانایی درگیر شدن کاربران با گروه وسیع تری از افراد محلی است که مستقیماً با آنها در ارتباط نیستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در اینجا بیشتر در مورد چگونگی عملکرد محله ها و آنچه کاربران می توانند با آن انجام دهند بیشتر است.

محله های فیس بوک چیست؟

«محله ها» فیس بوک اتصال افراد محلی را آسان می کند

محله ها بخشی از برنامه فیس بوک است که به محله کاربر اختصاص یافته است. این یک تجربه انتخابی است که کاربران می توانند با ایجاد یک نمایه محله که با نمایه اصلی آنها متفاوت است ، به آن بپیوندند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

یک نمایه محله به همین نام ، عکس نمایه و عکس روی جلد موجود در نمایه فیس بوک کاربر خواهد کشید. کاربران می توانند اطلاعات دیگری در مورد خود مانند علایق شخصی ، مکان های مورد علاقه و یک بیوگرافی کوتاه اضافه کنند.

فیس بوک از کاربران می خواهد تا محله خود را تأیید کنند تا مطمئن شوند که آنها واقعاً در محلی که می گویند زندگی می کنند. همچنین ممکن است کاربران علاوه بر محل زندگی خود به محله های اطراف نیز بپیوندند.

اتصال با همسایگان

با پیوستن به محله ، کاربران می توانند در بحث با همسایگان خود بحث کنند یا با ایجاد یک پست بحث خود را شروع کنند.

یک فید اختصاصی سوالات محله به شما امکان می دهد تا پاسخ س questionsالات ارسالی توسط همسایگان خود را ارائه دهند ، که مطمئناً برای افرادی که در یک منطقه تازه وارد هستند ، یک مرجع مفید خواهد بود.

اگر تعامل با همسایگان در یکی از زیرمجموعه های فیس بوک به اندازه کافی انحصاری نیست ، کاربران می توانند برای برقراری ارتباط با افراد محلی در اطراف عکسهای خاص ، گروه هایی را در محله ها ایجاد کرده و به آنها بپیوندند.

گروه های محله

کاربرانی که به یک محله تعلق دارند می توانند گروه های مختص افراد درون آن محله را ایجاد و به آنها بپیوندند.

این می تواند روشی م forثر برای ملاقات افراد با اطرافیان باشد که از همان علایق برخوردارند. همچنین می توان از گروه های همسایگی برای هماهنگی پروژه ها و یا حتی شاید برنامه ریزی برای گردهمایی هنگام رفع محدودیت ها استفاده کرد.

سرپرستان گروه های محلی در فیس بوک می توانند گروه خود را به محله ها وارد کنند تا افراد بیشتری بتوانند آنها را پیدا کنند و به آنها بپیوندند. سپس آنها می توانند به ساختن جامعه ای که قبلاً در ایجاد آن تلاش کرده اند ادامه دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مکانها و توصیه ها

یک ویژگی توصیه ها به شما امکان می دهد پیشنهادات خود را در مورد مکان ها و مشاغل بازدید از همسایگان خود به اشتراک بگذارند.

کاربرانی که به دنبال توصیه های محلی در مورد چیز خاصی هستند می توانند نظر سنجی را برای افراد دیگر در همسایگی خود ارسال کنند تا رای دهند.

«محله ها» فیس بوک اتصال افراد محلی را آسان می کند

سایر یادداشت ها در مورد محله ها

محلات توسط مردم در فیس بوک کنترل می شود تا هدف آنها ایمن و فراگیر باشد. ناظران می توانند پست های مغایر با دستورالعمل های محله ها و استانداردهای انجمن فیس بوک را حذف کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

فیس بوک خاطر نشان می کند که فعالیت در محله ها می تواند برای شخصی سازی فعالیت کاربر در سراسر برنامه ، یعنی تبلیغاتی که نشان داده می شود ، استفاده شود.

برای این منظور ، این یک روش هوشمندانه برای ادامه فیس بوک برای جمع آوری اطلاعات در مورد کاربران است و به طور بالقوه آنها را بیشتر در برنامه نگه می دارد زیرا دیگر نیازی به باز کردن برنامه جدیدی مانند Nextdoor ندارند.

این امکان وجود دارد که ما بیشتر این موارد را از فیس بوک ببینیم ، زیرا به روزرسانی iOS 14.5 اپل ردیابی کاربران از طریق برنامه های مختلف را برای شرکت ها دشوارتر می کند.

در حال حاضر محله ها به کاربران کانادا محدود می شود و قصد دارد برای انتخاب شهرهای ایالات متحده به زودی آن را گسترش دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منبع: اتاق خبر فیس بوک