محدودیت‌های سیگنال چگونه بر متقاعدسازی بیزی در آزمایش‌های چند مرحله‌ای تأثیر می‌گذارند؟

چکیده و 1. مقدمه

2. فرمول مسئله

2.1 مدل آزمایش‌های باینری-نتیجه در آزمایش‌های دو فازی

3 آزمایش با نتیجه دودویی در آزمایشات دو مرحله ای و 3.1 آزمایش با غربالگری

3.2 مفروضات و راهبردهای القایی

3.3 محدودیت های ارائه شده توسط آزمایش های فاز دوم

3.4 نسبت متقاعدسازی و ساختار سیگنال دهی بهینه

3.5 مقایسه با راهبردهای متقاعدسازی بیزی کلاسیک

4 آزمایش با نتیجه باینری در کارآزمایی‌های چند مرحله‌ای و 4.1 مدل آزمایش‌های باینری نتیجه در آزمایش‌های چند مرحله‌ای

4.2 آزمایش های تعیین شده در مقابل آزمایش های طراحی شده توسط فرستنده

4.3 مدل چند مرحله ای و متقاعدسازی بیزی کلاسیک و مراجع

چکیده

ما یک مشکل متقاعدسازی بیزی را در نظر می گیریم که در آن فرستنده سعی می کند گیرنده را متقاعد کند تا از طریق دنباله ای از سیگنال ها اقدامی خاص انجام دهد. ما این را با در نظر گرفتن کارآزمایی‌های چند مرحله‌ای با آزمایش‌های مختلف انجام‌شده بر اساس نتایج آزمایش‌های قبلی مدل‌سازی می‌کنیم. برخلاف بسیاری از متون، ما مشکل محدودیت‌های سیگنال‌های اعمال شده بر فرستنده را در نظر می‌گیریم. این ما با تثبیت برخی از آزمایشات به شیوه ای برون زا به دست می آوریم. به این آزمایشات معین می گویند. این مدل‌سازی به ما کمک می‌کند موقعیت‌های دنیای واقعی را که در آن اتفاق می‌افتد، درک کنیم: به عنوان مثال، آزمایش‌های دارویی چند مرحله‌ای که FDA تعیین می‌کند…

Source link