محتوای مشابه در قالب های مختلف تکراری نیست

جان مولر از گوگل می گوید محتوای یکسان منتشر شده در قالب های مختلف مانند ویدیو و پست وبلاگ ، محتوای تکراری محسوب نمی شود.

دارندگان سایت می توانند با خیال راحت یک ویدئو را به عنوان مقاله ، بدون نگرانی در مورد اینکه Google دو محتوای مشابه را ببیند ، دوباره مورد استفاده قرار دهند.

مولر توضیح می دهد ، حتی ممکن است محتوای تکراری به اندازه صاحبان سایت و سئوکاران ، مسئله ای نباشد.

این موضوع در جریان ساعات کاری دفتر جستجوی Google که در 22 ژانویه برگزار شد ، مطرح شد. س questionالی از طرف مالک سایتی ارسال می شود که کانال YouTube را اداره می کند. آنها یادداشت می کنند که وقتی مقاله وبلاگ به عنوان ویدئو دوباره مورد استفاده قرار می گیرد ، تمایل دارد در Google رتبه بندی نکند.

مالک سایت می خواهد بداند آیا استفاده از متن یکسان از یک پست وبلاگ در یک ویدیو ضرری دارد.

سوال ارسالی در اینجا:

“من یک کانال YouTube با 9000 مشترک دارم و همچنین یک وبلاگ دارم. گاهی اوقات من یک پست وبلاگ می نویسم و ​​از همان متنی که با آن فیلم های YouTube ایجاد می کنم استفاده می کنم. آیا این محتوای تکثیر است زیرا Google می تواند فیلم ها را درک کند؟

من این را می گویم چون دو پست وبلاگ من پنهان شده است اما در Google رتبه ای ندارند. حتی وقتی لینک مستقیم را در جستجوی Google قرار می دهید ، آن وجود ندارد. سایر پست های وبلاگ بدون فیلم بدون مشکل رتبه بندی می شوند. آیا استفاده از برچسب متعارف ، حذف پست وبلاگ یا حذف فیلم کمک خواهد کرد؟ “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به طور معمول Google توصیه می کند که محتوای یکسان را منتشر نکند – آیا این موارد وقتی یکی ویدیو است و دیگری مقاله است ، اعمال می شود؟

مطالب پیشنهادی  طراحی مجدد تبلت فروشگاه Google Play با راه آهن ناوبری شروع می شود

در اینجا پاسخ مولر است.

جان مولر از گوگل در مورد محتوای تکراری

Google قادر به تجزیه و تحلیل متن فیلم ها و سپس ترسیم متن بر روی صفحات وب نیست. مولر می گوید ، اگر ویدئویی آنچه در یک وبلاگ ارسال شده کلمه به کلمه تکرار شود ، آنها محتوا متفاوت هستند.

محتوای مشابهی که در قالب های مختلف ارائه شده است به عنوان محتوای تکراری دیده نخواهد شد. گوگل این تمایز را قائل شده است زیرا ممکن است جستجوگران در زمان های مختلف به دنبال چیزهای مختلف باشند.

بعضی اوقات افراد برای خواندن مقاله به Google می روند و دیگران می خواهند یک فیلم تماشا کنند. Google ترجیح نمی دهد یکی را روی دیگری نشان دهد زیرا آنها محتوای مشابه را تکرار می کنند.

مولر از این طریق دوباره استفاده از مطالب را تشویق می کند و می گوید صاحبان سایت باید این کار را ادامه دهند.

“اول از همه ما تجزیه و تحلیل متن فیلم ها را انجام نمی دهیم و سپس آنها را به صفحات وب ترسیم می کنیم. اگر ویدیوی شما همان محتوای پست وبلاگ شما باشد ، باز هم چیز دیگری است. مردم گاهی اوقات به قصد خواندن چیزی به Google می روند و گاهی اوقات با هدف تماشای چیزی یا گوش دادن به چیزی به Google می روند و این موارد بسیار متفاوت است.

ما نمی خواهیم بگوییم متن موجود در این ویدئو دقیقاً مانند یک پست وبلاگ است بنابراین ما هیچ کدام را نشان نمی دهیم یا فقط یکی از آنها را نشان می دهیم. بنابراین اگر ویدئویی متناسب با پست وبلاگ خود دارید ، فکر می کنم کاملاً خوب است.

این یک روش عالی برای انتشار اطلاعات شما در کانال های مختلف است. قطعاً دست از چنین کاری بر نخواهم داشت. من فیلم را پایین نمی آورم یا پست وبلاگ را پایین می آورم. اگر پست وبلاگ در google رتبه بندی نشده باشد ، این مختص پست وبلاگ است و مختص ترکیب پست وبلاگ ویدیویی نیست. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بازگشت به س initialال اولیه که مربوط به فهرست شدن برخی از پست های وبلاگ است و دیگران نیست.

مطالب پیشنهادی  نمونه‌های نقشه سایت XML و بهترین روش‌های سئو

مالک سایت می گوید پست های وبلاگی که به ویدیوها تغییر یافته اند در Google رتبه بندی ندارند. چرا؟

مولر می گوید این هیچ ارتباطی با فیلم و مقاله مشترک محتوای مشابه ندارد. وی افزود اگر Google بخواهد محتوای تکراری را در یک وب سایت شناسایی کند ، مشکلی بزرگ ایجاد نمی کند.

“همچنین ، در رابطه با مطالب تکراری ، اگر همان مطالب را به صورت متنی در وب سایت خود داشته باشید که در آن مطالب کاملاً تکراری باشد ، آنچه در آنجا اتفاق می افتد یکی از آن نسخه ها را برای نمایش در جستجوی Google انتخاب می کنیم.

اینگونه نیست که ما بگوییم: “اوه این وب سایت دارای محتوای تکراری است ، ما به هیچ وجه آن را در Google نشان نمی دهیم.”

بلکه خواهیم گفت: ”در اینجا دو نسخه وجود دارد. ما یکی از اینها را برای نمایش انتخاب می کنیم و دیگری را نشان نمی دهیم. “

بنابراین این چیزی است که حتی وقتی محتوای تکراری را تشخیص می دهیم پایان جهان نیست. در واقع فقط این مسئله است که ما بگوییم نمی خواهیم در نتایج جستجو چندین بار یک چیز را به کاربران نشان دهیم. بنابراین ما یکی را انتخاب می کنیم و آن را نشان خواهیم داد. “

س questionال و پاسخ کامل را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=MGAedxutADU

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور