محتوای اضافی همیشه برای صفحات دسته بندی لازم نیست

گوگل توصیه می کند که همیشه ضروری نیست محتوای اضافی را به صفحات دسته بندی محصولات اضافه کنید اگر نام محصولات آنچه را که در صفحه وجود دارد توصیف کند.

این را جان مولر گوگل در هنگام Hangout SEO SEO مرکزی ثبت شده در 17 سپتامبر 2021 بیان می کند.

یک سئوکار به نام کمال آلازوف از مولر در مورد این س asksال می پرسد کمترین تعداد کلمات برای صفحات دسته بندی محصول.

معمول است که Googlers سوالات خود را در مورد این مورد مطرح کنند ایده آل تعداد کلمات برای صفحات وب ، اما اغلب از آنها در مورد انجام حداقل کارها سوال نمی شود.

بنابراین ، حداقل رتبه ای که یک صفحه دسته بندی برای رتبه بندی در گوگل نیاز دارد چقدر است؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

پاسخ این است که ممکن است نیازی به محتوای اضافی فراتر از فهرست خود محصولات نباشد.

در اینجا پاسخ کامل مولر آمده است.

جان مولر گوگل در صفحات دسته بندی محصولات

مولر می گوید محدودیتی در مورد حداقل تعداد کلمات مورد نیاز برای یک صفحه دسته وجود ندارد.

آلازوف برای جزئیات بیشتر مولر را فشار می دهد و می پرسد آیا 300 کلمه قابل قبول است یا نه ، اما مولر نمی خواهد بگوید که هست یا نیست.

حداقل باید اطلاعاتی در صفحه وجود داشته باشد تا Google بتواند متوجه شود چه چیزی در آن وجود دارد. در بسیاری از موارد این اطلاعات با نام محصول منتقل می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

“ما هیچ محدودیتی نداریم. هیچ محدودیتی وجود ندارد بنابراین من نمی خواهم بله یا خیر بگویم. من فکر می کنم چیزی است که به ویژه در مورد صفحات دسته بندی ، شما باید اطلاعاتی را در یک صفحه داشته باشید تا بتوانیم بفهمیم موضوع چیست. اما این اطلاعات به طور کلی بسیار اندک است و در بسیاری از موارد ما این را از محصولاتی که به هر حال لیست کرده اید ، می فهمیم. “

این منطقی به نظر می رسد ، اما در مواردی که محصولات دارای نامهای غیر توصیفی هستند ، کار نمی کند.

برای مثال دنیای مد را در نظر بگیرید. شرکتی که جین می فروشد ممکن است یک جین شلوار را به عنوان “مایک” به جای چیزی توصیف کننده مانند “شلوار معمولی ، بوت ، شلوار تیره شستشو” درج کند.

در این صورت Google برای درک بیشتر صفحه ای که در حال خزیدن است نیاز به محتوای اضافی دارد.

اما اگر نام محصولات عمومی تر است ، ممکن است این همه چیزی باشد که Google برای رتبه بندی صفحه نیاز دارد.

“اگر نام محصولات به اندازه کافی برای ما واضح باشد تا بتوانیم بفهمیم – اوه ، این چیزی است ، من نمی دانم ، مانند کفش های دویدن یا چیزی مانند نمایش های نایک ، کفش های دویدن آدیداس ، مارک های مختلف ، هرچه که باشد ، پس واضح است که این لیستی از کفش های دویدن است.

نیازی نیست متن اضافی در آنجا قرار دهید. اما گاهی اوقات درک نام محصولات کمی سخت است ، و سپس ممکن است منطقی باشد که متن دیگری اضافه کنیم تا زمینه ای را در اختیار ما قرار دهیم. اما معمولاً زمینه اضافی در اندازه ، نمی دانم ، شاید یک یا دو یا سه جمله باشد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

آلازوف به عنوان آخرین س followال بعدی ، از مولر می پرسد آیا می تواند محتوای یک مقاله وبلاگ را برای صفحه دسته بندی مجدداً مورد استفاده قرار دهد.

مولر می گوید بله ، انجام این کار بسیار خوب است.

“مطمئن. اگر در مورد مقدار بسیار کمی از متن صحبت می کنید ، تکرار آن هیچ مشکلی ندارد. معمولاً در یک پست وبلاگ شما موارد بیشتری خواهید داشت ، و اگر تعداد انگشت شماری از جملات یکسان وجود داشته باشد ، کاملاً خوب است. “

پاسخ کامل مولر را در ویدئوی زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=iXRhfPhEv2Y

تصویر ویژه: GaudiLab / Shutterstock

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید