متا لیست 6 کد فرهنگی برای تبلیغ کنندگان

متا اخیراً تحلیلی از نحوه عملکرد محتوای حرفه‌ای تولید شده در مقایسه با محتوای «زندگی روزمره» به اشتراک گذاشته است.

داده‌ها نشان می‌دهند که محتوای lo-fi سهم عمده‌ای در یادآوری تبلیغات و بازدید محتوا برای برندها دارد.

چرا اکنون شاهد تغییر این فرهنگ هستیم؟

متا پیشنهاد می‌کند که این می‌تواند به دلیل در دسترس بودن تلفن‌های هوشمند باشد که به ما مخاطبان بالقوه نامحدودی می‌دهد.

تئوری دیگر نیاز برندها به اشتراک گذاری محتوا با سرعت بیشتر و مکرر است. پس از همه، دامنه توجه ما محدود است!

علاوه بر این، فرهنگ رسانه های اجتماعی امروزه به طرز چشمگیری تغییر کرده است. کاربران بیشتر و بیشتری لحظات و داستان های “زندگی واقعی” را جشن می گیرند. آنها نمی خواهند کمال و جلا را از برندها ببینند.

در واقع، مطالعه ای از YPulse نشان داد که 79٪ از کاربران “از دیدن تصاویر عالی در تبلیغات خسته شده اند.”

بیایید به شش کد فرهنگی که متا به اشتراک گذاشته است و برندها می توانند از آنها بهره ببرند، بپردازیم.

شماره 1: افراد واقعی داستان های واقعی می گویند

همانطور که در بالا ذکر شد، کاربران از دیدن کمال در تبلیغات خسته شده اند. تصاویر با واقعیتی که اکثر ما در زندگی روزمره خود زندگی می کنیم مطابقت ندارد.

برندهایی که کارمندان یا مشتریان واقعی خود را به نمایش می گذارند، می توانند اعتبار ایجاد کنند. مهمتر از همه – ارتباط با مخاطبان شما.

با گفتن داستان توسط شخص دیگری، اصالت بیشتری به تجربه آنها از برند می‌رساند.

شماره 2: استفاده از زبان پلتفرم

وقتی می گوییم برندها می توانند از زبان پلتفرم اجتماعی بهره ببرند، این به معنای زبان به معنای واقعی کلمه (انگلیسی، اسپانیایی و غیره) نیست.

این بدان معناست که برندها رفتار شناخته شده را در سراسر پلتفرم ها اتخاذ و ارسال می کنند. نمونه هایی از این می تواند باشد:

  • ساختن اجرای خود از یک رقص یا روال ویروسی
  • استفاده از جلوه های انتقال محبوب یا صداگذاری در ویدیوها

دلیل اهمیت فرهنگ زبان به قابلیت اطمینان کاربر مربوط می شود.

شماره 3: ایجاد روابط با سازندگان و تأثیرگذاران برای اعتبار

در تحقیقات متا، آنها اشاره کردند که 63 درصد از بزرگسالان 18 تا 34 ساله به دیدگاه خالق یک برند اعتماد دارند.

علاوه بر این، این افراد بیشتر از خود برند به سازندگان اعتماد دارند.

دلیلی که برندها می توانند از روابط سازنده سود ببرند به زمینه مربوط می شود.

بسیاری از اوقات، سازندگان روشی برای گفتن داستانی در مورد یک محصول یا نام تجاری دارند به گونه ای که برندها نمی توانند.

این کمک می کند که برند شما معتبرتر به نظر برسد. شما از مشتریان می خواهید که حرف مشتریان دیگر را بپذیرند – نه شما.

استفاده از یک منبع خارجی مانند یک خالق یا تأثیرگذار به ایجاد اعتبار برای شما و آنها کمک می کند.

این مثال از Cerebral، یک شرکت سلامت روان آنلاین را در نظر بگیرید. Cerebral با Simone Biles، دارنده مدال سابق المپیک ایالات متحده، برای حمایت از سلامت روان شریک شده است.

شرکای مغزی با Simone Biles در تبلیغ سلامت روان.اعتبار تصویر: Facebook.com، اسکرین شات گرفته شده توسط نویسنده، می 2022

این تبلیغ با استفاده از اینفلوئنسر به عادی سازی مکالمه در مورد سلامت روان کمک می کند. هر کسی می تواند با سلامت روان دست و پنجه نرم کند، چه افراد مشهور و چه ورزشکاران.

شماره 4: گرفتن کاربران در پشت صحنه

این کد فرهنگی که متا درباره آن صحبت می کند با مطالعه YPulse که قبلاً ذکر شد در ارتباط مستقیم است.

کاربران از دیدن تصاویر کاملاً دکمه‌دار و تصویرهایی از سبک زندگی غیرواقعی خسته شده‌اند.

تصاویر و ویدیوهای کاملا صیقلی ممکن است برای برخی از کاربران غیراصیل به نظر برسند.

با بردن کاربران به “پشت صحنه” به نوعی به آنها کمک می کند تا بیشتر با شما ارتباط برقرار کنند. چه این یک روز در زندگی پست با بخش‌ها، استارت‌آپ‌ها و بنیان‌گذاران مختلف باشد، نشان دادن چیزی که روی آن کار می‌کنید می‌تواند راه درازی داشته باشد.

شما به آنها نشان می‌دهید که برای ساختن محتوای کامل (یا ناقص) چه چیزی لازم است. تلاش بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنند!

شماره 5: استفاده از تکنیک های ویرایش Lo-Fi

برندهایی که از ابزارهای ویرایش و تولید لو-فای استفاده می کنند با مصرف کننده مدرن مزیت دارند. این نوع ابزارها به به تصویر کشیدن یک تصویر دست ساز تری کمک می کنند تا ظاهری صیقلی و ایربراش.

این همچنین از نقطه نظر همبستگی کمک می کند زیرا کاربران نمی خواهند کمال را ببینند.

اگر ویرایش lo-fi برای شما جدید است، برخی از برندها کلاس های تخصصی در مورد نحوه استفاده از تکنیک ها و ابزارهای lo-fi ارائه می دهند.

شماره 6: استفاده از طنز برای شکستن مرزها

برندهایی که در محتوای خود از طنز استفاده می کنند، با مخاطبان ارتباط بیشتری دارند.

شوخ طبعی می تواند به رفع سختی درک شده برای برندها و نیاز به کامل بودن کمک کند.

نمونه ای از برندهایی که از طنز در محتوای خود استفاده می کنند، Charmin است. آنها در #چالش_DollyParton شرکت کردند که در حال گسترش بود و آن را نه تنها برای برند خود، بلکه برای کاربرانشان قابل ارتباط ساخت.

برند Charmin با استفاده از طنز در محتوای ویروسی.اعتبار تصویر: Twitter.com، اسکرین شات گرفته شده توسط نویسنده، می 2022

به عنوان یک یادآوری کلی، اگر می خواهید از طنز استفاده کنید، همیشه این احتمال وجود دارد که سهوا نتیجه معکوس داشته باشد. این مثال بانک چیس را در نظر بگیرید:

بانک چیس در توییت‌ها به طنز می‌پردازد، اما مطابق با آن عمل نمی‌کند،اعتبار تصویر: contentworks.agency

اگر می‌خواهید از تبلیغات استفاده کنید، مطمئن شوید که پایگاه کاربران خود را از قبل مطالعه کرده و هرگونه واکنش منفی احتمالی را ترسیم کنید. همیشه ایده خوبی است که در صورت خراب شدن شرایط، یک برنامه خدمات مشتری داشته باشید.

خلاصه

فرهنگ رسانه های اجتماعی همیشه در حال تغییر است. می توان استدلال کرد که جامعه فرهنگی به دلیل همه گیری به شدت تغییر کرده است.

با به روز نگه داشتن هنجارهای اجتماعی و کدهای فرهنگ جامعه امروزی، برند شما شانس بیشتری برای ارتباط با کاربران خود دارد.


تصویر ویژه: DisobeyArt/Shutterstock