متا مجموعهای از ابزارها و قالبهای تبلیغاتی جدید را پیش از فصل تعطیلات معرفی کرد، با هدف کمک به کسبوکارها برای دستیابی به فروش از طریق دستیابی به مشتریان با پیامهای شخصیتر و به موقعتر.
این بهروزرسانیها، که با کمپینهای خرید Advantage+ مبتنی بر هوش مصنوعی متا ادغام شدهاند، گزینههای خلاقانه گستردهتری را به تبلیغکنندگان ارائه میدهند و قابلیتهای هدفگیری را افزایش میدهند.
چرا مهم است: فصل تعطیلات برای خرده فروشان بسیار مهم است، و ابزارهای جدید متا برای کمک به شما در کاهش سر و صدا، افزایش فروش هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه، و ایجاد تبلیغات شخصیشده و با تاثیرگذاری بالا طراحی شدهاند که خریداران را در جایی که هستند ملاقات میکند.
جزئیات کلیدی
- ویژگی های تبلیغاتی: Meta در حال آزمایش قالبهای تبلیغاتی جدید است که تبلیغات، پیشنهادات خرید برای اولین بار، و تخفیفهای شخصیشده در فیسبوک و ریلهای اینستاگرام را مورد توجه قرار میدهد و کاربرد کدهای تبلیغاتی را برای افزایش تبدیلها ساده میکند.
- تبلیغات یادآوری: اکنون تبلیغکنندگان میتوانند از تبلیغات یادآوری برای تشویق خریداران در مورد فروش و رویدادها استفاده کنند و با اعلانهای مکرر، خریدهای درون برنامهای را انجام دهند.
قابلیت های تبلیغاتی جدید: اکنون می توانید چندین صفحه فرود را از طریق پیوندهای سایت به یک تصویر یا آگهی ویدیویی اضافه کنید و پیدا کردن محصولات مرتبط را برای مشتریان آسان تر می کند.
- علاوه بر این، متا در حال آزمایش تبلیغاتی است که خریداران و گردشگران درون فروشگاهی را بر اساس علاقه مکان هدف قرار میدهند و به کسبوکارها فرصتی برای بهینهسازی برای ترافیک تعطیلات درون فروشگاهی و آنلاین ارائه میدهد.
خط پایین: ابزارهای تبلیغاتی گسترده متا، همراه با بهینهسازی کمپین مبتنی بر هوش مصنوعی، میتواند به کسبوکارها شانس بیشتری برای جذب خریداران تعطیلات و افزایش فروش با استراتژیهای تبلیغاتی خلاقانه و متنوع بدهد.
جدید در زمین موتورهای جستجو