متا قبل از تعطیلات ابزارهای تبلیغاتی جدیدی را به تبلیغ کنندگان می دهد

متا مجموعه‌ای از ابزارها و قالب‌های تبلیغاتی جدید را پیش از فصل تعطیلات معرفی کرد، با هدف کمک به کسب‌وکارها برای دستیابی به فروش از طریق دستیابی به مشتریان با پیام‌های شخصی‌تر و به موقع‌تر.

این به‌روزرسانی‌ها، که با کمپین‌های خرید Advantage+ مبتنی بر هوش مصنوعی متا ادغام شده‌اند، گزینه‌های خلاقانه گسترده‌تری را به تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌دهند و قابلیت‌های هدف‌گیری را افزایش می‌دهند.

چرا مهم است: فصل تعطیلات برای خرده فروشان بسیار مهم است، و ابزارهای جدید متا برای کمک به شما در کاهش سر و صدا، افزایش فروش هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه، و ایجاد تبلیغات شخصی‌شده و با تاثیرگذاری بالا طراحی شده‌اند که خریداران را در جایی که هستند ملاقات می‌کند.

جزئیات کلیدی

  • ویژگی های تبلیغاتی: Meta در حال آزمایش قالب‌های تبلیغاتی جدید است که تبلیغات، پیشنهادات خرید برای اولین بار، و تخفیف‌های شخصی‌شده در فیس‌بوک و ریل‌های اینستاگرام را مورد توجه قرار می‌دهد و کاربرد کدهای تبلیغاتی را برای افزایش تبدیل‌ها ساده می‌کند.
به روز رسانی متا تبلیغات تعطیلات 1متا قبل از تعطیلات ابزارهای تبلیغاتی جدیدی را به تبلیغ کنندگان می دهد
  • تبلیغات یادآوری: اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از تبلیغات یادآوری برای تشویق خریداران در مورد فروش و رویدادها استفاده کنند و با اعلان‌های مکرر، خریدهای درون برنامه‌ای را انجام دهند.
به روز رسانی متا تبلیغات تعطیلات 2به روز رسانی متا تبلیغات تعطیلات 2

قابلیت های تبلیغاتی جدید: اکنون می توانید چندین صفحه فرود را از طریق پیوندهای سایت به یک تصویر یا آگهی ویدیویی اضافه کنید و پیدا کردن محصولات مرتبط را برای مشتریان آسان تر می کند.

  • علاوه بر این، متا در حال آزمایش تبلیغاتی است که خریداران و گردشگران درون فروشگاهی را بر اساس علاقه مکان هدف قرار می‌دهند و به کسب‌وکارها فرصتی برای بهینه‌سازی برای ترافیک تعطیلات درون فروشگاهی و آنلاین ارائه می‌دهد.
458796355 1051096903037728 220625954822749660 ن458796355 1051096903037728 220625954822749660 ن
به روز رسانی متا تبلیغات تعطیلات 4به روز رسانی متا تبلیغات تعطیلات 4

خط پایین: ابزارهای تبلیغاتی گسترده متا، همراه با بهینه‌سازی کمپین مبتنی بر هوش مصنوعی، می‌تواند به کسب‌وکارها شانس بیشتری برای جذب خریداران تعطیلات و افزایش فروش با استراتژی‌های تبلیغاتی خلاقانه و متنوع بدهد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link