کسب و کارهای کوچک توجهی را که شایسته آن است از شرکت مادر فیسبوک متا دریافت می کنند.
در طول هفته ملی کسبوکارهای کوچک، متا راههای جدیدی را برای SMBها اعلام کرد تا از مزایای تولید سرنخ و اشتراکگذاری محتوا استفاده کنند.
هدف ابزارهای جدید کمک به کسبوکارها با شناسایی راههای جدیدی است که میتوانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند.
ویژگی های پیام رسانی و مکالمه
متا اخیراً شناسایی کرده است که بیش از 70٪ از مردم می خواهند بتوانند با کسب و کارها به روشی مشابه با دوستان و خانواده ارتباط برقرار کنند: از طریق پیام.
در واقع، کسب و کارها نیز به ارزش پیام رسانی به مشتریان پی می برند. آنها دریافتهاند که قالب تبلیغاتی که یک چت واتساپ را باز میکند، راهی عالی برای مشتریان جدید است تا آنها را پیدا کنند و گفتگو کنند.
با این بینش جدید، متا در حال ایجاد تبلیغات برای فیس بوک و اینستاگرام است که می تواند مستقیماً از برنامه تجاری WhatsApp آنها ساخته شود. نمونه ای از تجربه جدید در زیر آمده است.

دومین به روز رسانی پیام به صندوق ورودی است. متا با داشتن تمام ابزارهای پیام رسانی در یک صندوق ورودی، ارتباطات تجاری را ساده می کند.
صندوق ورودی کسب و کار شما از قبل حاوی پیام هایی از مسنجر فیس بوک و دایرکت اینستاگرام است. در ادامه، حاوی پیام هایی از واتس اپ نیز خواهد بود.
این ادغام می تواند در زمان، پول و کارایی شما و تیم شما صرفه جویی کند.
آخرین به روز رسانی پیام به شما امکان می دهد تبلیغات پیام های تبلیغاتی را مستقیماً از طریق Meta Business Suite برای مشتریانی که تمایل به برقراری ارتباط دارند ارسال کنید.
این بهروزرسانی نتیجه بازخورد مستقیم شرکتهای کوچک و متوسط است که نیاز به پاسخگویی مؤثرتر به سؤالات مشتریان را ذکر میکند.
پیامهای بازاریابی در Meta Business Suite میتوانند به شما کمک کنند تا فروش بیشتری داشته باشید و مشتریان طولانیمدت را بدون نیاز به استفاده از ابزارهای اضافی افزایش دهید.

ابزارهای نسل پیشرو جدید و جذب مشتری
متا ابزارهای جدید بی شماری را برای کمک به کسب و کارها در جذب و مدیریت سرنخ ها از طریق پلتفرم راه اندازی می کند. این ویژگی ها عبارتند از:
- درخواست نقل قول در اینستاگرام
- فیلتر کردن سرب با فرم های فوری
- انعطاف پذیری خلاقانه
- محتوای دروازهدار
- ادغام شرکا
درخواست قیمت در حال حاضر با کسب و کارهای منتخب در اینستاگرام در حال آزمایش است. اساساً به شرکتها این امکان را میدهد که دکمه «دریافت نقل قول» را در پروفایل اینستاگرام خود و استیکرها را در استوری خود اضافه کنند.
در آینده نزدیک، فیلتر سرب برای مشاغل در دسترس خواهد بود. این با بررسی پاسخ به یک سوال چند گزینه ای کار می کند.
متا همچنین در حال آزمایش فرم فوری خود برای شخصی سازی بیشتر است. کسبوکارهای منتخب میتوانند افزودن تصاویر و محتوا به فرم فوری خود را آزمایش کنند و اطلاعات بصری بیشتری را به کاربران ارائه دهند.
محتوای دروازهدار به زودی برای استفاده شرکتها در دسترس خواهد بود. با ایجاد محتوای دروازهدار، SMBها میتوانند پس از پر کردن فرم آگهی سرنخ، منابعی را برای سرنخها فراهم کنند. این به کاربر اجازه می دهد تا مستقیماً روی پلتفرم بماند.
خلاصه
اگر در گذشته در استفاده از فیس بوک یا اینستاگرام برای کسب و کار کوچک خود مشکل داشته اید، این ابزارها برای شما مناسب هستند.
در حالی که این موارد در حال حاضر در حال آزمایش هستند، متا میزبان کنفرانسی به نام است گفتگو در 19 میهفتم برای بحث بیشتر در مورد اینها پس از ثبت نام، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ابزارها و ویژگی های فوق دریافت کنید.
منبع: متا
تصویر ویژه: کاسپارس گرینوالدز/شاتراستوک