متا با چالش های ماهانه، کسب درآمد از حلقه ها را افزایش می دهد

به‌عنوان بخشی از تغییر به سمت ویدیوهای کوتاه‌مدت، متای مادر فیسبوک، انگیزه‌های پولی بیشتری را برای تولیدکنندگان محتوا برای تولید حلقه‌ها معرفی می‌کند.

متا از طریق به‌روزرسانی برنامه Reels Play Bonus خود، پرداخت‌ها را بازسازی می‌کند، فرصت‌های کسب درآمد را گسترش می‌دهد و بینش‌های جدیدی را در مورد بینندگان به سازندگان ارائه می‌دهد.

در یک پست وبلاگی، این شرکت می گوید که این تغییرات برای پاداش دادن به سازندگانی طراحی شده اند که به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا و اصلی را منتشر می کنند که مخاطبان از آن لذت می برند.

چالش‌ها راه‌های جدیدی را برای درآمد سازندگان اضافه کنید

بخشی از این به‌روزرسانی شامل معرفی چالش‌ها در فیس‌بوک است که به سازندگان برنامه جایزه Reels Play کمک می‌کند تا جریان‌های درآمد جدیدی را باز کنند.

این ابتکار درآمد بازی‌سازی شده به سازندگان اجازه می‌دهد در یک سری چالش‌های متوالی شرکت کنند که در ازای تکمیل، پول پاداش می‌دهند.

وقتی یک چالش کامل شد، چالش بعدی باز می شود تا زمانی که سازنده در یک ماه معین 4000 دلار به دست آورد یا دوره جایزه 30 روزه به پایان برسد.

به روز رسانی Reels Challengesاسکرین شات از: facebook.com/creators/reels-content-monetization-updates، می 2022.

علاوه بر این، متا برنامه های تبلیغاتی و اشتراک درآمدی را که قبلاً با تبلیغات درون جریانی ایجاد کرده است، افزایش خواهد داد. آزمایش تبلیغات همپوشانی در Reels در فیس بوک برای مجموعه گسترده تری از سازندگان در حال اجراست.

به گفته متا، این “در دسترس بودن را برای سازندگان بیشتری گسترش می دهد و موجودی با کیفیت بیشتری را برای تبلیغ کنندگان در پلت فرم ما باز می کند.”

این می تواند در پاسخ به اعلام TikTok از TikTok Pulse باشد، یک طرح اشتراک درآمد که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تبلیغات را در کنار محتوای محبوب قرار دهند.

Insights جدید به ایجاد محتوای مرتبط تر کمک می کند

برای کمک به سازندگان محتوا برای ساختن ویدیوهای کوتاهی که با مخاطبانشان طنین انداز می شود، Meta در حال افزایش دید در عملکرد است.

از صفحه Reels Play Bonus Insight فیس‌بوک، سازندگان می‌توانند ببینند که هر قرقره چند بازی دریافت کرده و در یک دوره زمانی چقدر به دست آورده است.

قابلیت Crossposting به رسانه های مشترک فیس بوک/اینستاگرام اجازه می دهد

متا همچنین اعلام کرد که قابلیت crosspost را به Reels اضافه می‌کند و به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد تا به‌طور یکپارچه ویدیو را با فالوورهای اینستاگرام و فیسبوک به اشتراک بگذارند.


منبع: متا برای سازندگان

تصویر ویژه: مارکو آلیاکساندر/شاتر استوک